FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
ÖNCELİKLE HERKEZE SELAM BU SON HİKAYEM OLACAK ARTIK YAZMIYACAM BENİ ÇOGU KİŞİ TANIR ZATEN ANLATMAMA GEREK YOK AMA YİNE KENDİMİ ANLATIYIM BEN 1.87 BOYUNDA BEYAZ TENLİ MANKENLİK YAPIYORUM BUNDAN 1 HAFTA ÖNCESİ BEN ANTALYAYA AMCAMLARI ZİYARETE GİTTİM YAZLIKLARINDA İKİ GÜN KALDIM 3 GÜN DİGER YAZLIKTAKİ KOMŞULARI MİSAFİRLİGE GELDİLER BENDE OOO SIRADA BARDAN EVE GELİYORDUM MİSAFİRLERE HOŞGELDİN DEDİGİMDEEE KONUŞUN OLAGAN ÜSTÜ BİR KIZI VARDI EL SIKIŞTIGIMDA HOŞUMA GİTMİŞTİ 17 YAŞLARINDA ELA GÖZLÜ ASLEN İZMİRLİ KIZIN GÖGÜSLERİ DAHA YENİ YENİ ÇIKMYA BAŞLAMIŞTI ZANNEDİRİMKİ ATEŞİ BAŞINDA GEZİNİYORDU B
Meraba,,walla burdaki cogu hikayenin uydurma olduunu düsünüorum ama ben basmdan gecen gercek bi olayı anlatacaim,,ahmet ismim,,17 yasndaym lisede,, bu yaz tatilinin sonlarnda bi arkadasimin ewnde kizli erkekli toplandk herkesn yaninda sewgilis wardi,benmde tabe daha ckmaya baslayali 3 gn olmus kız arkadaşim wardı,,gittik ewlerine baya eğlendk ,,icki su gibi gidiordu ama ben pek icmemstm,sewgilim votkayı su nyetine iciodu we artk hareketlerinden rahatsz olmusytu ortamdakler bende uyusun die onu odaya götrdm,,yanında kalmami istedi bende uyuyana kadaar duruyim die dsndm uzandm yanina,,biraz
Acemi rus Mrb. şu an 22 yaşındayım. Bundan 4 sene önce, lise sona geçtiğimde, babasının işi nedeniyle Rusya`dan Türkiyeye gelen bir kız geldi sınıfımıza. Allahım fıstık gibiydi, okulun en popüleri, tüm erkeklerin gözdesi, kızların fahişe olarak gördüğü biriydi çatpat türkçesine rağmen. Ölçüleri 88-59-96`ydı, boyu 180cm falandı, kilosu 68`di. Masmavi gözleri koyu kumral saçlarıyla ve o kocaman götüyle önümüzü kaldırırdı. kız benim çaprazımda oturuyor, her tenefüs tuvalete 31 çekmeye gitmek zorunda bırakıyordu beni. Derken okulun bitmesine 3 ay kala, henüz kimseyle yattığı kulağımıza ça
|Duvar a çarpmanın etkisiyle iyice sersemlemiştim.esma hanım sevim teyzemi dışarı çıkartmıştı.yüzükoyun yerde yatıyodum.gözlerimi açtığımda esma hanımın siyah rugan çizmelerini gördüm.başta zevk aldıgımbu olay beni korkutmaya başlamıştım.bu evde 3 gündür sevim teyze üvey kızı ayşe tarafından tokatlanmış kırbaçlanmış aşağalanmıştım şimdi ise karşımda dev gibi benden 2 kat daha güçlü bi kadın vardı.tek yol itaat etmek ve onlara eksıksız hizmet etmekti.en azından bunu yapmalıydım.esma hanım brden üstüme çıktı çizmeleri sivri topukluydu.üzerimde 80 kiloluk bi kadın vardı nefesim kesiliyor sadece g
Otobüsteki sarışın afet merhaba arkadaşlar ben kendi halinde yaşayan bir gencim.yaşım 23.özel bir şirkette çalışıyorum.bir sabah yine işe giderken otobüse bindim.otobüs çok kalabalık olduğundan millet göt göte gidiyordu.benimde önüme sarışın bir afet geçti. önceleri aklımdan kötü bişey geçmedi ama benim küçük oğlan rahat durmadı ve kazık gibi oluverdi.önümde sarışın afetin göt deliğine doğru uzamanya başladı.ellerimde bu arada boş durmuyordu tabiki.bir elimle götünü mıncıklıyor sikimlede götüne sürttürüyordum.kadın bir ara farkeder gibi oldu ama ses çıkartmadı. sonra döndü ve gülümsed
Fantazik Deli Selam ben olaya istanbuldan katılıyorum olaya adım berkay. Vıdı vıdı yapıp başınızı sikmenin alemi yok. Ben küçüklüğümden beri kendimden büyük abilerle takıldığım için tam bir fırlama yetiştim... Allaha şükür azcok yakışıklılık vermiş onunda avantaşlarıyla kızlala manyak iyi gecinirim. Ama her zaman ben piclik yapar kızları ne yapar ne eder kündeye getiririm. Dediğim gibi tam bir picim anlıyacağınız. Herneyse birgün yine böle ayarladığım kızın biriyle buluşcaz taksim’de the marmara otelin öününde akşam saat 19:00 randevu aldık. Oradan beşiktaşta arkadaşlarda takılacakt
Dikizcilerim... karımı seviyorum ilk günkü gibi aşığım ona ama buda her gün baklava yemeyi gerektirmez dimi karım ateşli sayılır ama kaç senedir her gün aynı amdan bıktım tabi oda her gün sucuk her gün sucuk bıkmıştır tabi.ikimizde bir türlü birbirimize bir şey belli edemiyorduk.yaz vaktiydi pencereler açık ama perdesi örtülüydü. tamda yatak odamızın başucunda elektrik direği olduğundan lamba kullanmaya gerek yoktu.karım karyolaya yüzüstü uzanmış sere serpe idi.ben içerde televizyon seyrettikten sonra yatak odasına geldiğimde karımın sere serpe açık vaziyetinden nefis bacaklarını taa yu
Annemin Sikişi Bu hikaye yi okumanızı tafsiye edrim.çünkü bu hikayem gercek tir.ben 17 yaşındayım. bir gün uyuyordum telefon çaldı annem açtı.ben yatıyormuş gibi yaptım.ve annem konuşmaya başladı.bellliydi bir erkkele konuşuyordu.annem erkeke 5 dk sonra eve gel dedi.ben uyunuş gibi yaptım.sonra adam geldi hemen annem yan odaya aldı.annem adama burda bekle dedi.sonra annem beni kontrol etti uyuyormuyum diye bende uyuyor numarası yaptım.annem ablamın olu yenıme sen burda kal dedı televizyon seyret dedi.yenim 4 yaşındaydı.sonra annem odaya gitti ve geri döndü abür odaya gitti üstün de ki p
Bir yaz tatilinde kuzenimle beraber kalıyorduk yazlıkta kuzenm 20 ben 17 yaşındayım ama sürekli onu nasıl elde etçeğimi düşünüyodum ehliyetim olmamama rağmen atlımda araba war bir gün dolaşırken arabayı tenha yere çekmeye karar werdim planı bulmuştum onu orda sikicektim derdimi anlatıp yavaşladığımı farketti ve murat nereye gidiyoruz dediğinde ben yüzlerce kız sikmeme rağmen ona ben hiç kız sikmediğimi sennde bi erkekle birlikte olma isteğinin olduğunu söyledim yüzüme aptal aptal bakmaya başladı ama o sırada bcaklarını ellemeye başladım yapma etme dercesine baktı ama arabayı durdurdum ve hemn
Pınar ve Seray harika bir çiftti, en son X Hotelin’de tatil yaparken onlara rastladığımda. İşyerinden izin almış ve bir haftalığına buraya yerleşmiştim. Nihayet onları da gördüm beraber. Her yerde birlikteydiler;havuzbaşında, dans pistinde, masaj salonunda, kumsalda. Ne gibi niyetleri vardı ki birlikte buradaydılar ve üstelik de yalnızdılar? Hemen öğrenmeliydim.Akşam yemeği için aşağı indiğimde yine onları gördüm.Yemek alıyorlardı.Harika ve şekilleri bacakları vardı her birinin. Mini etekleri ve alevli saçları beni çağırıyordu sanki. Biraz hızlı davranarak hemen yemek alıp muhabbeti kurmak içi
Dayınları ziyareta gitigimizde ablamda ordaydı dayım ablamı eve bırakma mı ıstedı ve evden cıkıtık ablamla cok iyi anlaşırdık kızlarıda baya buyumuşler ablam ve kızlarıyla yola cıktık otobuste ablamı önüme aldım ve otobüs kalabalastıkca yakınlastık ve ben ona dyanmaya başladım ve ablam hiç ses cıkarmıyordu ve eve geldigimizde saat gec olmuştu eniştem de evde yok idi şehir dişindaymiş ablam cok yoruldugunu söyledi ve biraz uzanacagını söyledi bende kucuk kızla oyun oynuyordum ve onu kucagımda zıplatarak kendimi tatmın edıyordum ablam önumu fark eti vebana sex yapmak ister misin dedi bende kab
Yarrak delisi merhaba ben 25 yasında 1.75 boyunda esmer tenli biriyim.bundan 5 gün önce basıma gelen bir olayı anlatacam.birgün evde yalnız oturuyordum.birden kapı çaldı.bende kapıyı actım baktım 2 tane arkadasım gelmiş.içeri davet ettim.sonra bi tanesi cidiyi seyredelim dedi bende okey dedim. cidiyi taktımki birde ne göreyim.3 tane zenci 25 26 cm yarraklı bir birini sikiyolar.benim arkadaslardan bir tanesi dayanamayıp sikini dışarı çıkardı.birde baktimki 24 25 cm.derken ötekisi cıkardı.onunkide aynı boylardaydı.sonra bende cıkardım benki 22 cm idi.ötekisi kalkıp benim yanıma geldi ve had
Kız Arkadaşım ve Ben Ben 21 yaşında bir gencim, bundan 3 sene önce kız arkadaşımın evlerine gittik evde kimse yoktu kız arkadaşım çook güzel 90 60 90 vücuda sahipti bende deli oluyordum onunla sadece ilişkiye girmek için arkdaşlık yapıyordum. Ama o bunu bilmiyordu ben banyo yapıcam diyip banyoya çıktı banyo yaparken telefonu çaldı ve ben ona telefonu götürdüm,giyinik misin diye sordum? Evet dedi kabini açtım da çırıl çıplaktı sikim kazık gibi olmuştu ben hemen oturma odasına gittim. Banyo yaptıktan sonra yanıma geldi özür diledi ama o da isitiyord
 slm.ben burak sizlere bundan 6 ay önce başlayan ve hala devam eden biricik ablamla yaşadığım anımı anlatacağım. ben şu an 18 yaşındayım ablam ise 18 yaşında ve ikimizde okuyoruz ben 1.80 boyunda ela gözlü siyah saçlı beyaz tenli biriyim ablam ise 1.70bıyunda kumral 93-66-95 ölçülerinde yeşil gözlü yani tam bir sex abidesi. o gün eve geldiğimde evde kimse yoktu bende odama geçip tv. izleyecektim. ama banyodan susesi geldiğini duydum ve banyoya gidip kapı deliğinden içeriye bakmaya başladım aman tanrım oda ne benim ençok istediğim şey yani ablam içeride banyo yapıyor.bir müddet izledikten
Bukalemun gibi kızın dili ben 16 yaşında bir genç delikanlı ve ardından yakışıklı biriyim biraz kendimi övdüm ama olsun bu kadarda olsun yaa. bizim okul dört katlı banu kalkanın amı gibi bir yer.(yani baya büyükde)bizim sınıftaZevce.com da kaç tane özlem varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> özlem diye biri vardı.belki tanırsınızZevce.com da kaç tane özlem varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> özlem yıldız dermişimmm.buZevce.com da kaç tane özlem varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);
Ucuyoruz merhaba arkadaslar sıze anlatacagım hıkaye tamamı ıle gercektır. Ama bır daha maleesef hıc yasyamadım.olay unıversıtede gerceklesıyor yer ve kısıler tabıkı sahte hıhı . unıversıteyı kendı memleketımde okuma gıbı bır gaflette bulundum ılk yıl ıgrenctı ıkıncı yılda annemler sadece kız arkadas edınmeme musade edıyorlardı .yanı sıkı denetım vardı evde neyse 4 kız arkadasım vardı ve evde kalıyorlardı sıbel ıclerınde en yakın arkadasımdı ve benım onu sevdıgımden daha cok sevıyordu benı aramızdakı sankı asktı . ozgurdu ama hıc erkek arkadası olmamıstı platonık takılıyordu ... ne
Bazı iş makineleri almak için İstanbula gitmiştim makinelerin siparişini vererek ödemeleri de yaparak kargoylayollamaları için gereken talimatı verdikten sonra arabama atlayarak istanbuluturlamaya başladım gündüz saat 15 civarlarıydı canım sıkılıyordu çünkü benistanbulun gece hayatını seviyordum benim içinde gece hayatı 23 den sonrabaşlıyordu çünkü benim gideceğim barlar belliydi önce geç vakitlere kadareğlenecektim sonrada bardan kafama göre bir kadın alarak sabaha kadartakılacaktım fakat simdi erken olduğu için o zamana kadar ne yapayım derkentaksim meydanına geldiğimi fark ettim bari biraz
|ben ugur bizi bi hoca vardı ben lise 2 ye gidiyorum o an 31 çektim ve sarmadı kıza dedim aşagıdaki wc ye gelsene olur dedi halbuki ben öpücektim ama azdım ve soydum amını yaladım sonra sikimi soktum ve kanlar akmaya başladı ben ne yaptım dedi kız dedim bişi olmaz kimseye söleme tamam dedi ertesi gün annesi ve babası geldi sen ne yaptın lan dedi babası hadi yürü dedi bize bi ev kiraladı ve bunla evleneceksin dedi bende tamam dedim kız zaten deli bişi ondan sonra yaş 19 oldu ve evlendik hergün sikiom?? sexy_nouma@hotmail.com
Merhaba Ben Ozan.Size bu olayı bir sene sonra anlatma gereği duyuyorum çünkü artık bu olayı birileriyle paylaşmam gerek.Ben 19 yaşında oldukça atletik yapılı bir delikanlıyım.Bu olay teyzemle birlikte geçmişti.Ha unutmadan size teyzemden bahsedeyim.Teyzem40-41 yaşlarında evli ve iki çocuk annesi bir kadındır.Harika göğüslere ve muhteşem kalçalara sahiptir.Kendisi yaşlandığını asla kabul etmez ben olgun bir bayanım derdi.Neyse ben teyzemlere tatile gitmiştim.Günler olağınca hızıyla geçiyordu.Benim aklımda ise hep teyzemin göğüsleri ve kalçaları vardı.Her şey normalken bir telefon geldi.Dedem ha
Merhaba arkadaşlar bizim üst katımızda otururdu bütün mahalle onu severdi tabii ki yaşlı ve sevimli bir kadın olduğu için değil yaşına rağmen düzgün fiziği ve dolgun göğüsleri için herkes ona bayılırdı yaşım 25 idi yani tam otuz yaş fark ama onu görünce deli oluyordum sanırım kocasının yaşı yetmiş falandı bitkin bir insandı bi gün eve geldi annem evde yoktu kapıyı açtığımda gözlerime inanamadım o gelmişti zaten sabahın dokuzu ereksiyondayım benim canavar ayaklanmış üstüne o gelince elim ayağım dolaştı biraz kahve varmıydı acaba dedi evet var buyrun dedim rahatsız etmem dimi dedi hayırtabii ki
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle

sikiş hikayeleri,sex hikayeleri,Porno hikayeler,teen porno izle