FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Sitenizi hemen hemen bir kaç aydır takip ediyorum ve özellikle ensest kategorisi çok ilgimi çekiyor. Neyse lafı fazla uzatmadan hikayeme geçeyim: bu yaz teyze çocuklarının sünneti dolayısıyla bütün akrabalar ankaraya geldi. Benim 4 tane teyzem var 3 tanesi evli biri bekar. Bekar teyzem her geldiğinde bizim evde kalırdı ben bu seneye kadar teyzeme hiç bir şekilde cinsel anlamda ilgi duymazdım takii bu sene teyzemi soyunurken görünceye dek. Ertesi gün düğün olacağından herkes erkenden yatmaya hazırlanıyordu bende tam yatmak için odama girdim birden teyzemi üzerini değiştirirken gördüm tanga gitm
 merhaba burdaki bütün hikayeleri okuyorum ve gerçekten çok iyi hepsi  size başımdan gecen bir oalyı anlatıcam .dayımlar yurtdışından gelmişdiler karısı ve kızıda gelmişdi kızını en son gördüğümde ufacıkda şimdi geldiğinde isi kocaman bir kız olmuştu hiç kötü gözle bakmadım ona bir gece ben izin alarak erken yattım oda bende yatıcam dedi çünkü sabah ev aramaya gidecektik daha sonra ben soyundum bir iki dakka sonra oda geldi.ben nasıl türkiye beğendinmi dedim evet dedi.Daha sonra yataklarımız yanyanaydı ben elimi yatağını içine uzattım ve omuzunu elllemeye başladım daha sonra ilerleme
Abimin Karısını Ele Alınca ben 19 yasında bır gencım.yengemle abım daha yenı 1 ay once avlandiler.yengem 22 yasında guzel ve etli butlu ,ama kilolu deil anlarsınız yanı.goğuslerive kalçası benı cıldırtıyodu.herneyse yasadığım olay daha 4 gun once idi. evde abim ,yengem ve ben kalıyoruz.abim işte iken yengemde akşama yemek hazırlıyodu.ustunde saece omuzlarından diz ustune kadar bir elbise vardı.bacakları cok guzel ve goğusleri fırlıcak gibi dehset bişiydi.yengemı istiyodum ve hemen yenge pantalonumu dikermsn dedim tamm geliyom dedi.pantalonu verdım dikmek için ustune cekerken amına kadar el
otelin barında gece bulusup biraz sohbet ettikten sonra bana bir sürprizin oldugunu söylüyor ve beraberce otelin masaj odasına giriyoruz...içerisi loş ve tütsü kokuyor ...yerlerde sayısız mum var küçük büyük farklı renklerde mumlar...bana odada hazırlanmamı ve yanına gelmemi istiyor..içeride duş alıyorum ve havluya sarınıp masaj odasına giriyorum...o köşedeki kırmızı koltukta otumus kırmızı sarabını içmeye devam ediyor...bana masaj yatagına uzanmamı söylüyor...ona gülümsüyorum ve birden içinden tüm vücuduma bir ateş yayılıyor ve terlemeye baslıyorum... yüz üstüuzanıyorum havlu sadece kalçaları
Herkese mrb. Ben İstanbul’da yaşayan 18 yaşında bir gayim. Şu anda anlatacağım hikaye tamamen bir aşk hikayesidir. İşte bu yüzden eşcinselliği bir sex boyutu olarak görenler bunu okumaya hiç başlamasınlar. Bu hikaye tamamıyla gerçek olup, hiçbir ekleme bile yapmadan anlatacağım bir hikayedir. Uzun yazacağım için şimdiden hepinizden özür dilerim. Çünkü anlatacağım hikaye ilk deneyimim olduğu için aklıma her gelişinde hala o zevk ve heyecanla yaşıyorum. Herneyse, ailemden kimse veya çevremden herhangi biri sadece netteki birkaç arkadaşım dışında kimse gay olduğumu bilmez. Dışardan bakıldığın
|SABAH SANA BAHSETTİĞİM PASTAYI ALIYORUM ÇUKULATA VE VİŞNELİ EN SEVDİĞİM PASTA . SENDE SEVERSİN UMARIM.ÇUKULATANIN TATLI KISMIYLA VİŞNENİN EKŞİ KISMI TAT ALMA ORGANINA DEĞİŞİK SİNYALLER GÖNDERİYOR.......TATLI VE EKŞİ BİR ARADA NE KADAR ÇAPRAŞIK BİR İLİŞKİ DEĞİL Mİ ? ÜZERİNE TEKBİR MUM KOYUYORUZ.PASTANIN YANINDA ŞARAP TA ALDIM. BİRAZ İÇMENİN TAM ZAMANI. PASTAMIZI KESİYORSUN BENDE KADEHLERİMİZE ŞARAP KOYUYORUM İLK KADEH ZATEN HOOOP DİYE GİDİYOR. GERÇEKTEN GÜZEL ŞARAPMIŞ.İLK ŞİŞE ANINDA BİTİYOR .İKİNCİ ŞİŞEYİ AÇIYORUZ.BU ARADA ŞARAP ÇOK TATLI GELİYOR KONUŞUYORUZ GÜLÜYORUZ.NEŞEMİZ YERİNDE.ŞARAP DO
Merhaba, ben xxxx bir şirketin bilgi işlem bölümünde çalışıyorum. bir gün partonun oğlunun bilgisayarının bozulduğunu ve oğluyla birlikte eve gidip tamir etmemi söyledi. yaklaşık yarım saat sonra çıktık ve patronun evine vardık. ben bilgisayarın başına oturup arızayı bulmaya çalıştım. bilgisayarda virüs olduğunu anladım ve temizlemeye başladım. patronun oğlu okulunun olduğunu söyledi ve annesine seslendi. annesi üst kattan aşağı indi fakat beni henüz görmemişti. üzerinde göbeğini açıkta bırakacak bir t-shirt ve altındada bir sort vardı. oğlunu uğurladıktan sonra beni fark etti ve kusura bakma
Merhaba adim Atilla Uşaklıyım . Size gecen hafta başımdan geçenleri anlatmak istiyorum. Benim hikayem yıllardır hasta olduğum yengem ile teyzem hakkında ve tamamıyla gerçektir. Ben 26 yaşındayım teyzem 37 yengem ise 35 yaşında ikisininde götüne hastayım. Ikiside beni kendilerine çekmek için yarışırdı ve benim aklımda hicbirsey yokken beni iyice azdırdılar.Bir gün gezerken canim sikildi ve teyzemlere gitmeye karar verdim. Gittiğimde kapı kilitli degildi bende sürprizleri sevdiğim için ses çıkarmadan teyzemi aramaya başladım salona mutfağa baktım kimse yoktu acaba evde degilmi düşüncesiyle aklım
Merhaba ben nazlı 26 yaşındayım 4 yıl önce evlendim eşim benden 1 yaş büyük eşimle çok yakın arkadaşlarımız sayesinde tanışmıştık eşim doktor ben ise eczacıyım ben üniversiteyi bitirince hemen evlendik eşim de benden 1 yıl sonra sonra üniversiteyi bitidi.hem çalışıyordu hem de okuyordu. İLK GECEMİZ:Ben çok korkuyordum bu benim ve eşimin ilk deneyimiydi nişanlıyken hiç bir şey yaşamadık o yüzden çok acemiydik.Ama eşim porno filmler izlediyini ve işin kolaylıklarını bildiğini söylüyordu.eve ilk adım attığımızda eşim "burada çok mutlu olacağız"dedi ve beni kucağına aldı. yatak odasına gittiğimiz
Sizle ilk tecrübemi paylaşmak isityorum. Şu anda 19 yaşındayım 170 boyunda yeşil gözlü kahverengi saçlı oldukça yakışıklı bir gencim. Daha fazla uzatmadan konuya geçmek istiyorum. Geçen cumartesi günüydü üst katta oturan komuşmuz aynı zamanda kuzenim 17 yaşında 160 boyunda daha yeni olgunlaşan bir lolitaydı. Mavi gözlü ve sarı saçlıydı. Annem ve babam evde yoktu onunda anne babası yoktu ve bizim eve geldi. " Merhaba girebilirmiym" dedi. Altında siyah bir badi üstünde de beyaz bir t-shirt vardı "tabi buyur buyur gel" dedim ve içeri girdi. Salona geçtik ve movie max 2 de güsel bir film vardı. B
 ben ramazan  20 yaşındayım .birde amcamın kızı dilek varki afet.birgün amcamlar bize misafirlige geldiler. amcamın küçük çocukları canları sıkılmış olacakki birden bire lunaparka gidelim diye tutturdular.bir anlaşmaya vardılar ve tam gideceklerken dilek ben gitmeyecegimders çalışacagım ve televizyon seyredecegim diye tutturdu.bende gitmemek için bir yalan bulup arkadaşıma gidecegim dedim. evde kız kardesim dilek ve ben kaldım .dilegin vücudu okadar harika ki 2 senedir farkettim bunu .onu nezaman görsem kendiligimden boşalıyor müsayit yerlerde 31 çekiyordum.beraber televizyon iz
Herkese slm. Ben İstanbul`da yaşayan henüz daha tamamen açıklığa kavuşamamış genç bi gayim. Yaşım 18, esmer, hafif atletik ama bi o kadar da sempatik ve sevimli biriyimdir. İnsanları konuşmamla beş-on dakika içinde etkileyebilme özelliğim vardır. Ben çoğu zaman internette bazı sitelere girerim, canım sıkıldıkça veya azdıkça falan, anlayın işte... İşte bu sitelerde gördüğüm ve benim hakkaten beğendiğim bikaç erkek vardır, ancak rüyalarımda sahip olabileceğim dediğim cinsten arkadaşlar bunlar. Hatta bunlardan bir iki tanesine karşı özel bi ilgim vardır. Daha çok kaslı, erkeksi duruşlu ve hakk
Aklıma her geldiğinde sikimi kaldıran bir olayı anlatcam şimdi size. Antalya`da oturan dayımlara ziyarete gitmiştik. Zeynep`i ilk defa böyle görüyordum.Sıcak nedeniyle daracık bir şort ve ona it V yakalı bol bir T-Shirt giymişti. Sutyen giymediği göğüslerinin bıngıl bıngıl hoplamasından belli oluyordu. Tam karşımda bacaklarını ayırmış oturuyordu. Şortu dar olduğu için vücuduna,amcığına yapışmış,amcığının dudakları vs. belli oluyordu.Ben de bakamadan edemiyordum tabii.Bir ara beni amcığına bakarken yakaladı ve anlamlı anlamlı gülümsedi.Sikim kazık gibi olmuştu...Ziyaretimizin 3ncü günü banyo ya
Evet arkadaşlar bu benim burdaki 2. anım olacak. İlk anımı okuyup benimle Konuşan yazışan tanışan herkese teşekkür ederim.best_of_leader@hotmail.com İşte bunlardan biri Aslı. Aslı şayet okuyusan o gün halen gözlerimde canlanıyo tadını unutamadım. Senin için ne yapsam azdır. Aslı benim daha önce yazdığım hikayeyi okuyan biri. Henüz ünv. 1. sınıfta. Msn mi açtığımda tabiki beni eklemek isteyenlerle karşılaştım şimdiye kadar kimseyi engellediğim olmadı. Aslı o gün online dı ve ben ofiste yalnızdım. Akşam saatlerinde tabi msn listem kabardıkça kabardı. Ama aslı çok meraklı heyecanlı ve üstelik b
Bır gun teyzemın kızıyla odada otururken oo harıka bacaklarını gozluyomdum ve dayana mıyıp sıkcektım ve o da anladı bnım sıkımın kabalını ve o da azdı gıbı bıse oldu ve bacanı acmaya basladı uzun bı etek vardı altında anasının altında kulot bıle yokmus ve bana doru yaklastı ewde kımse yoktu ve elımden tuttu annesının o dasına getırdı yata yattı benı soyve sıkdedı ben cıldırmıstımve hemen yata atladım ve onun o terlı sıcakamını emdım ve memelerının arasını sokupcıkardım sıkımı sonra ıse gotune ve amına tam 5 kez bosaldık ve sonra gırıp banyo yaptık onla bulusmak ıstıosanız msn nesı candy_-i-r-
seLam ben ahmet size başımdan gecen bir olayı anlatacagım bu olay ben üç arkadaşım ve komşu kızı hülya arasında geçmiştir. Bizim hülya her gece dışarda eğlenen başı boş her gün başka bir erkekle dolaşan bir kızdı. Biz ise 4 çılgın abaza arkadaş bir gün sahil kenarında arabada hülya`yı erkek arkadışı ile sevişirken yakaladık bu olaydan bi gün sonra hülya ile konuştugumuzda onu biraz tehdit ederek birazda o korkmuş olacakki hiç teretdüd etmeden bizim teklifimize hayır diyemedi ama bir şart koşmuştu bu olay bi kere yaşanacak ve bu olaydan kimsenin haberi olmayacaktı.İki gün sonra hülyayı bizim ev
606numarada gozdeyle Merhaba sizlere yaklasık 2hafta once yasadıgım bir olayı anlatacagim. Okul gezisi için İzmire gelmistik.Eskisehirden gece yola ciktigimiz icin sabaha cok yorgun dusmustuk(sabaha kadar uyumadıgımızı tahmin edersiniz).Cesitli yerleri ve unıversiteleri gezdikten sonra aksam icin dolasmak istemedigimizi cok yorgun olup yatmak istedigimizi soyledık. Zaten bizim grup daha once izmire gelmisti.Ve aksama odalarda alem yapma kararı almistik.hocaları da yola getirince bizim icin hersey hazırdi.Cantalara rakı vıskı bıra 3lusunu doldurunca bize keyif yapmak dustu. Odalar
Ilkbahar temizliği Merhaba arkadaşlar sizlere kısa bir süre hikaye yazamadım neden diye sormayın sakın çünkü yaşanan bişey olmadı:))))))) maşallah birsürüde myl gelmiş buarada hadi geldimbuhikayeyi yaşayalı daha 1 saat oldu cenabet cenabet yazıyorum valla busabah erkenden çevreyoluna geldim iş bekliyorum tabi işegiden gitti ben hala bekliyordum kısa bir süre sonra diğer arkadaşlar toplanmış ortada oldukça güzel bibayan elinde bir kağıt parçası oradakilere benim ismimi soruyor arkadaşlar benim yanıma getirdiler bayanı. Merhaba yusufcan sizmisiniz dedi evet dedimevimizin garajı temizlen
Iç çamaşır kokusu Selam arkadaşlar size yaşadıgım bir hikayeyi anlatacagım.Ben bir süre önce meslegim geregi sabahları elbise deyiştirmek zorunda oldugum icin aynı odada 10 bayanla beraber giyinip soyunuyoruz yine normal günlerden birgün,elbisemi cıkarırken tam sagımda aramıza yeni katılan bir bayan arkadaş soyunuyordu . Ben formamı giydim ve arkasından gecerken benim yüzüme baktı merhabadedi bende hoşgeldin ve falan filandansonra bana inanın cok güzel kokuyorsunuz dedi ben gülümsedim parfümümün ismini söyledim bana parfümünüz deyil kokan, dedi ve o arada başka arkadaşlar geldi ve bizimko
Oy oy oy Hemen hikayeye gecmek istiyorum bizim bir komsumuz var adı merve kız lise 3 te okuyor cok cekıcı bır kız tabi ben onun baskalarıyla sex yaptıgını bilmiyordum benim sevgilim olur kendisi ve bir gün annesi b ana dediki osman dedi yarın kızımın sınavı var sınavına calıstırırmısın dedı bende olur dedim nezaman calıstırayım dedim oda bugun calıstıra bılırsın dedı olur dedım annesı benıde cok sever neyse ben mervenın yanına gıttım ve ders calısıyordu neyse hangi derstenten sınavın var dedım o da dedıkı bıyolojı ve kıtabı elıme aldım hangı konudasınız dedım ve dedıkı suan organları ıslı
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle

sikiş hikayeleri,sex hikayeleri,Porno hikayeler,teen porno izle