FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Herkese merhabalar... Benim hikayem ben 24 yaşındayken geçti ve tamamıyla gerçektir. Ben şu an olduğu gibi taşrada yaşıyordum ve iyi yaşamak ve tanımak için gurbete cıktım 8 ay çalıştıktan sonra çok güzel para kazanmıştım bu parayla turkiyeyi gezmeyi düşündüm ve gezmeye başladım en son ankaraya geldim orda bir hafta dolaşıp gezmeye eğlenmeye başladım bir baktım cebimde para kalmamış. Bende iş aramaya koyuldum ama bir türlü iş bulamadım bir iki gün öyle geçti ve param tamamıyla bitti. İş arıyordum ama bir türlü iş bulamadım. Beş parasız dışarıda gece soğuğunda Maltepe civarında geziniyordum. Ne
BEN 18 YAŞINDA KUMRAL ELE GÖZLÜ BİR BAYANIM.RADA YAŞIYORUM.VE YAPTIGIM OROSPULUKLARIN HATİ HESABI YOK.BİR GÜN BİR ARKDAŞIM EVİNEBEN 18 YAŞINDA KUMRAL ELE GÖZLÜ BİR BAYANIM.RADA YAŞIYORUM.VE YAPTIGIM OROSPULUKLARIN HATİ HESABI YOK.BİR GÜN BİR ARKDAŞIM EVİNE CAGIRDI AMACI BELYDİ SEX İSTİYORDU.GİTTİM AMA VERMİYECEKTİM.OTURUYORDUK OROSPULUK YA MİNİ BİR ETEK VE ASKILI GİYİN MİŞTİM YANI KARSININA GEÇİP ÖLE BİR FRİKLER VERİYORUM Kİ COCOK TERLİYORDU.COOCK KONUYU SEX E GETİRDİ.İSTEDİ VERMEDİM.SADECE OKŞAMASINA İZN VERDİM.AYA KALKTIM. GİDECEM DEDİM NERYE DEDİ EVE DEDİM İŞİMİZ BİTMEDİ DEDİ NEİŞİ DEDİ DAH
Slm. bu ikinci hikayem bir gün evde yalnız başıma oturuyordum dairenin kapısı çaldı karşımda dilenci bir kadın ben orta yaştayım o da aşagı yukarı benim yaşımda zannettim amna degi lmiş üzerindeki kıyafet öyle gösteriyormuş neyse gelelim hikayemize bana bir sadaka verirmisin dedi benimde o anda vevesim geldi elimi kot pantolonun cebine attım fermuar o zamanmı açılmış yoksa daha öncemi açıktı bilemeyecegim elini önüme soktufermuarın açılmış a be dedi bende öylemi dedim elini tuttum benim içimdeki şeytan dürttü bozuk para odada gel orada vereyim dedim biraz çekinceli vaziyette tamam a be dedi a
 slm.ben burak sizlere bundan 6 ay önce başlayan ve hala devam eden biricik ablamla yaşadığım anımı anlatacağım. ben şu an 18 yaşındayım ablam ise 18 yaşında ve ikimizde okuyoruz ben 1.80 boyunda ela gözlü siyah saçlı beyaz tenli biriyim ablam ise 1.70bıyunda kumral 93-66-95 ölçülerinde yeşil gözlü yani tam bir sex abidesi. o gün eve geldiğimde evde kimse yoktu bende odama geçip tv. izleyecektim. ama banyodan susesi geldiğini duydum ve banyoya gidip kapı deliğinden içeriye bakmaya başladım aman tanrım oda ne benim ençok istediğim şey yani ablam içeride banyo yapıyor.bir müddet izledikten
Selam ben İlkay kocam sık sık şehir dışına işi gereği çıkar zaten Gönülsüz evlendim. Sümsüğün biri biraz varlıklı olduğu için biraz zorla verdiler şehir dışına çıkınca ben ablamlar da kalırım eniştem yakışıklı ve boylu poslu hep onu hayal ederim kocamla sevişirken bile onunla yatıyormuş gibi bir kaç kez enişteme pas verdim o aldırış etmedi kendi kendime eniştemle nasıl yatarım diye planlar kurmaya başladım. Bu arada ablama soruyorum eniştemle seks hayatınız nasıl diye ablam çok güzel diyor ablamın kayınvalidesi hastalandı ona bakması için 3-5 günlüğüne köye gitti eniştemle biz baş başa kald
Ben 17 yaşındayım bir akşam üstü apartman girişinde 19 yaşındaki komşu kızı ile karşılaştım birlikte apartmana girdik. evlerinin girişine geldiğimizde anahtarımı unutmuşum evdede kimse yok sizde biraz oturabilirmiyim annem gelene kadar dedi bende tabii buyur dedim eve çıktık. ben lavaboya geçtim elimi yüzümü yıkadım salona geldiğimde komşu kızı yoktu seslendim ses vermedi odalara baktım bide ne göreyim yatak odasında üzerinde sadece külotu yataga uzanmış yatıyordu beni görünce hemen kalktı bana sakın bişey sorma değip sarıldı ben şaşırmıştım fakat bişey soracam dedim bakiremisin dedim bakire o
Merhaba arkadaşlar ben Okan umarım hatırlamışsınızdır beni Başımdan geçen çılgın ve bir o kadarda kışkırtıcı anılarımı sizlerle paylaşmaya devam ediyorum.Yaşım 31 geçen sene iş yerinde yoğun bir çalışma temposu yakalamışken karşımda bacak bacak üstüne atan bir bayan gördüm baldırları neredeyse görünüyordu.Güneş gözlükleri gözünde bir havalarda çok seksi.yürürken kalçaları bir sağa bir sola sallanıyor elbise sanki vücuduna oturmuş gibiydi.Bir ara yerimden kalktığım zaman okan diye birinin seslendiğini duydum arkamı döndüğümde seslenenin bu bayan olduğunu anladım şaşkın şaşkın bakarken tanımadın
|Slm birinci yazımda annemi tanıtmıştım tabi sizleri yarım bırakamazdım o akşam yatmıştım vakit çoktan gece yarısını gecmişti kapım tıkladı uykudan gözlerimi açamiyordum (tabi günde üç boşalırsan)gel dememe kalmadan annem girdi canım uyuyamadım korkuyorum gelde benim yatakta yatalım dedi senin yatak tekkişilik deyip başımı okşuyordu tamam deyip toparlandım üzerimde boxsır kilotum vardı sikim yarıkalkmış vaziyette ayağa kalktım annemin dikkatle önüme baktığını gördüğümde sıkılarak kabarıklığı elimile kapamaya çalıştım saat üç olmuştu yatak odalarına girdiğimde şaşırmıştım yatak başındaki etejer
Bundan 2 yıl önce başımdan gecen olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.Bir pazar günüydü Eminönü`nden eve dönüyordum hava kararmıştı. Belediye otobüsüne bindim iğne atsan yere düşmezdi. Bir ara kalçalarımda (sağ yanım) kıpırtılar olduğunu hissettim hafifçe arkaya doğru bakınca arkamdaki adamın resmen sikini kalçalarıma dayadığını gördüm Sikini iyice hissetmem içinde baskı yapıyordu Adam 35 yaşlarında falan vardı. Benimde çok hoşuma gitmişti hafifçe ona doğru sokularak tam önüne geçtim. Acayip tahrik olmuştum Çünkü ilk kez bir erkek sikini bu kadar yakından hissediyordum. adamda mesajımı almıştı
Selamlar ben İstanbuldan Erdem. Sizlere en güzel anılarımdan birini anlatmak istiyorum. O zaman daha 17 yaşındaydım. Üst katımızda oturan Ayfer teyze diye bı bayan var. Yaşı 40 45 var ama afetmı afet oldum olası ona hastayım ve nasıl sıkıceımı bilemiyordum. Uzun bacakları dolgun kalçaları iki ayva büyüklüğündeki göğüsleri beni deli etmeye yetıyo öylede seksi konuşması varkı anlatamam. Bir gün evde kimse yokken bize geldi. Annen evdemı diye sordu Annemde ogun eve gelmıyecektı çünkü teyzemler gitmişti ama bekleyin birazdan gelir dedim içeri aldım. Sız oturun dedim ve odama gidip vsd porno fılım
|hayatımda en çok düşündüğüm şey bi gay olup olmadığımdır. çünkü ben sadece bi erkeğe karşı böyle arzular besliyorum. ortaokulda en yakın arkadaşımla aynı sınıftaydık ve aynı sokakta oturuyoruk. uzun boylu, uzun, seyrek ve yumuşak saçlı bi çocuktu. ilk zamanlar beni taciz ediyordu. top oynarken topu benden kapmaya çalışıomuş gibi yapıp arkama geçiyor ve beni düzüyordu. sınıfta yanyna otururken hep götümü okşuyordu. nerde fırsat bulsa dayıyordu bana. biz onunla ewde çok yanlız kalıorduk. ve ilk ne zaman başladı bilmiyorum ama her yanlız kalışımızda beni evire çevire sikiyordu. penisi benimkinin
Selam. ben 22 yaşında sarışın 1,79 boyunda zayıf bir transeksüelim. evimde her zaman kadın görünümüyle dışarıda erkek görünümüyle gezerim. iki erkek arkadaşımla düzenli bi cinsel hayatım var. ama bana yetmeiyor. gerçekten çılgına dönmek ve zevkin son noktasına varmak isteyenler varsa evimde ağırlayıp ona kadınsı gizemimi tattırmak isterim.ve onlara kadınların bile tattıramayacağı anal sexi yaşatırım. kankimle devamlı sikişiyoruz. çılgınlargibi. hatta geçenlerde fantezi yapalım derken kankimin penisi incindi. ama durumu şu anda iyi. menileri yutmak en sewdiğim bölümü bu işin.hele uzun yarraklı
yazın başımdan geçen bir olayı sizlerle paylşmak istedim her sene okullar kapanınca çeşmedeki yazlıgımıza gideriz orasıda zenginlrin oturdugu siteler hemen yanımızda komşumuz olan 24 yşında çok güzel bir bayanvardı her seferinde onu düşünüp 31 çekerdim kocasıa eve haftada bir kere gelirdi biz öglenleri devamlı onunla oturup sohbet ederdik birgün ne tip kızlardan hoşlanırsın dedi bende senin gibi olsun yeter hele birde siyh elbise ve çoraplar olursa daha gzel olur dedim aradan bi hafta geçti yine onun yanına gittim akşama işlerim var bana yarımcı olurmusun dedi bene olurum dedim tam saat 8 de b
Merhabalar Sizlere paylaştığım 3 gerçek yaşanmış hikayem oldu.İşde bu hikayemde bana gelen maillerden tanıştığım Pasifle yaşadığım güzel dakikaları sizlerle paylaşmak isterim.. Birsürü mailler gelmişti arasında tek tek seçiyordum ama çoğunun sanal olduğunu icraata gelince bişi çıkmadığını gördüm ama briis vardı iddalı konuşuyordu bana demek kadınsı giyinen cd plerden hoşlanıyorsun tanışalım ben yalnız yaşıyorum msn adresimi veriyim görüşelim diye mail atmış bende msn ekledim başladım sohbete sohbet ettikçe saatler hızla ilerliyordu gece yarısı falan oldu artık resmini göster seni merak etti
Slmlar ben istanbuldan ercan bizim sınıfta fatma adında bir kız vardı kızı ilk gördüğümde hemen tuvalete gidip 31 çekmiştim ve okul bitmişti ben ve o liseye başlamıştık neyse bir gün onu gördüm nabıyorsun dedim evde annesinin olmadiğini söledi bende gel bize dedim bizde kimse yok dedim olmaz falan dedi ama sonra kabul etti oda benim niyetimi anlamıştı herneyse eve geldik kapıyı kitledim ben hemen o sonra bilgisayarda internte girmek istedğini söyledi bende tamam gir dedim ve girdi bana birden bilgisayarda porno varmı dedi bende birden şaşirdim ve sonra var dedim açsana dedi açtım ve biraz izl
merhabalar ben kemal 14 yaşındayım 1.65 boylarındayım 55 kiloyum sarı saçlı ve kahverengi gözlerim var.ablam asiye ise 19 yaşında 1.65 boylarında 60 kilo(ama kilolu değil hafif balık etli birisidir )sarı saçlı ve kahverengi gözleri vardır.ablama 6. sınıfın başlarından belli ilgi duyuyorum.annemle babam çalıştıkları için neredeyse hiç evde olmazlardı.sabah saat 07:00 da çıkarlardı akşam saat 21:00 de dönerlerdi.bu yüzden benle hep ablam ilgilenirdi.eskedin ablama ilgi duymadığım halde ergenlik dönemine girince duygularım değişti.ablamla aram iyidir.aramızda gizli saklımız olmazdı.bu yüzden ken
Otobüsteki Hostes Meslegim geregi çok seyehat ederim ancak yakin bir zaman önce basimdan geçen olayi anlatacagim. İstanbul`dan Ankaray`a gelmek üzere otobüse bindigimde 403 model otobüsün arka kapisi hizasindaki koltukta oturacagim için canim sikilmisti. Genellikle ilk koltuklarda otururdum. Ancak otobüsün hostesi olan 20-21 yaslarindaki sari saçli, yesil gözlü ve gögüsleri gömleginin içinden disari dogru firlamak üzere olan afeti gördügümde fikrim degismeye baslamisti çünkü servis yapmak için gerekli her türlü malzemeyi almak için arka kapidaki dolaplara geliyor ve sürekli orada bulu
4 kişi birden... mrb benim adım sedef.21 yaşında çok güzel iri göğüslü bi kızım.bi özel şirkette sekreter olarak çalışıyorum.şirkette serkan diye muhasebede biri çalışıodu neyse bana geldi yarın benim doğum günüm gelirsen sewinirim dedi hem dığer kızlarda gelio dedi.bnde kabul ettim.neyse ertesi günü bunun ewine gittim ewde sadece 4 erkek wardı. ben de kızlar nerde dedim gelirler dedi.bnde oturdum.ne içersin dedi meyva suyu dedim.içer içmez geri çıkardım bune be dedim bunun tadı ne biçim o da tabii ööle olur içine boşaldım dedi.bnde o lafı duyar duymaz kaçmaya çalıştım ama 4ü birden üstüm
Yengem ve Kızı ile 1Hafta merhaba dostlar size daha önce bir kaç anımı yazmıştım bu anımda yaklaşık bir hafta öncesine ait evet ben hen yengemleri ve kızını teyzemi sikiyorum mutlu bir hayatım var canım am sikmek istedimmi hemen buluyorum ve sikiyorum her neyse gelelim anıma geçen hafta canım sıkılıyordu bende küçük dayıma gitmeye karar verdim arada sırada uğramak lazım değilmi neyse evde kahvaltımı yaptıktan sonra yola çıktım dayımlara vardığımda saat 17 falandı kapıyı çaldım küçük orospum kapıyı açtı beni görünce şaşırdı yengemde içerden kim geldi diye seslenince selin kendine geldi a
Zorlada Olsa Siktim merhaba ben berk.17yaşında ve çok yakışıklıyım.konuya hemen geçiyorum.Birgün yolda eski sınıf arkadaşhımonmouseout="return nd();"> handeyi gördüm.ozamanda uzun süredir 31çekmediğimden azgındım.pantolonu amına kaçmış çok seksi görünüyordu.handeye akşam biyerleregidebileceğimizi söyledim.kabul etti. bu fırsatı kaçırmamalıydım.akşam oldu.cafeye gittik.içkiyi fazla kaçırmıştı.saat 12 idi.annesi babası merak etmiştir diye düşündüm ama evini telefon numarasını bilmiyordum.en iyisi kendi evime götürüp sabah evine bırakmaktı.eve götürdüm.yastağa yatırdım.oanda amcığını görün
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle

sikiş hikayeleri,sex hikayeleri,Porno hikayeler,teen porno izle