FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Komşumun kızı 26 yaşında dul çıkınca baba evine yolladılar.babası ölünce annesiyle kalmaya başladı.ben 21 yaşında askerden yeni gelmiştim.bır gün yolda karşılaştım onu uzak bır semteki alışveriş merkezindeki bir cafeye götürdüm.kıza geçmiş olsun dedim.kızsa adım orospuya çıktı ben evlenmeden hic bir erkekle yatmadıgını ama gerdekte kan akmayınca beni boşadılar diye bana açilmıştı.ben ona güzelsin mutlaka evlenirsin diye ona verirken o boşver bidaha evlenmeyecem ama bu erkeksizde olmayacagım derken bana alıcı gözüyle bakıp sende bayagı erkek olmuşsun deyip bana iltifat etmişti.sonraları beni he
Bu gerçek bir olay.Ankarada yaşıyorum.Aile dostumuz olan arda ile çok iyi anlaşıyorduk ama o beni galiba kardeşi olark görüyordu.Ama ben ona aşıktım ve onu etkilemek için elimden geleni yapıyordum.benim ailem ve onun ailesi birlikten taile gitmeye karar werrdiler.Bende gitmek istremiyordum.Ben annemlere gitmicem dedim.Arda bunu duyunca bende gitmicem dedi.Pazar günü annemler yola çıktılar arda bizde kalıcaktı 1 hafta.ikimiz birlikte kahvaltımızı yaptık.SOnra ben duşa giricem dedim.ardada ok ben senin odanda oturabilirmiyim dedi.bende otur tabi aşkım dedim ordaki aşkım şaka anlamındaydı ama
Merhaba arkadaşlar ben tamer genelde msnde sex yapardım fakat bu sefer cok farklı oldu gercegi daha güzelmiş hikayemi anlatayımda dinleyin ben ankarada oturuyorum ankarada oturanlarda batıkenti bilirler hikayeme gecmek istiyorum...:) Bir gün batıkentten metroya binmiştim sabah satti oldugundan çok kalabalıktı köşede bir yer arıyordum ve aradığım köşeyi buldum bir durak sonra bir çift bindi el ele tam önüme geldiler kadının parfümünün kokusu başımı döndürmüştü kadının götü sikime dayanmıştı ben kendimi geri çektikçe o bastırıyordu ve kocasıda işin farkındaydı kadın birara arkasına döndü gözgöze
yatirimi yapmis artik telefon etmesini yada beni ziyaret etmesini bekliyordumfazla sürmedi ertesi gün isyerimi kapatmadan kisa bir süre önce geldi ona dükkanimi göstermeye basladim müsait bir yerde sarilip öpüsmeye basladikfakat o ne öpüs neredeyse dudaklaimi koparacakti amini yarragima dayayip sürtmeye basladi bende eteginin altindan götünü avuclamaya basladim memelerini oksuyordu öpüyor acitmadan her tarafini sikiyordum artik ikimizde sikismek ve mutlu olmak istiyorduk bana müsait bir yere gitmemizi oda devam etmemizi söyledi arabama attigim gibi dogru tülingen tepesine götürdüm tülingen asi
ben 19 yaşında yakışıklı bir gencim bu olay 1 sene önce olmuştu o zaman lafı uzatmak istemiyorum ve hikaye ye başlıyorum o zaman lise 3 deydim bi muhasebe öğretmeni miz war dı adı y d... di çok güzeL di o hoce her derse girişimizde benim sikim kalkıyordu bi gün hoca derse girmişti bende geç kalmıştım kapıdan içeriye girerken benim ufaklık hocanın götüne sürttü hoca baktı baktı bişey demedi ve o an içimden biri bu hocayla ilişkiye girebilirsin diyodu. Aradan 3 gün geçti yine muhasebe hoca hep beni kesiyodu bende alla alla ne iş acaba hoca bana uyuz mu oldu diye düşünüyodum. O gün hoca beni yanı
Merhabalar. ben gömlek ve düğmeli bluz giyen bayanlara bayılıyorum. Beraber olduğum bayanların sürekli bu şekilde giyinmesini istiyorum. özelikle sıkı yakalar ve yakalara bağlanmış kurdele, fiyonk ve kravatlar beni çok etkiliyor .Bundan iki sene önce Arzu adında bir bayanla tanıştım ve onla çıkmaya başladık. Arzu sürekli spor kıyafetler giyen bir bayandı. ancak onu ilk gördüğümde benim sevdiğim şekilde giyindiğini hayal ettim ve söz verdim onu değiştirecektim kendisiyle bir kaç kez çıktık bir akşam evime davet ettim. Kabul etti üzerinde buz mavisi kot ve büştüyer vardı . hiç hoşuma gitmemişti
Selam...Ben Ozan.Size bundan 1 sene önce oluşan bir olayı anlatacağım.Benim bir kardeşim var.Adı Serpil.Yeterince güzel bir kız ve benden 1 yaş küçük.Onu bir kardeş gibi severdim.Fakat bir gün yavaş yavaş kız arkadaşımın beni terk ettiğinin farkına vardığım sıralarda bu durum değişti.Bir gün benim kızın bizim okulda başka biriyle gezdiğini gördüm fakat önemsemedim. Bir başka gün onunla öpüştüğünü görünce durumu çaktım. (Uzatıyorum ama biraz bekleyin) Artık sinirlerim bozulmuştu.Kardeşim genellikle benden geç gelirdi eve ama bu kez erkenciydi. Ne oldu diye sordum. Okula gitmediğini çünkü erkek
İşyerinde Başlayan Sex Maceram Selam adım arif 26 yaşında 180 boyunda 75 kilo kumral atletik vücutlutam erkek güzeliyim : ) sizlerle başımdan kısa süre önce geçen bir anımı paylaşmak istiyorum.Mesleğim gereği genelde açık ofis tarzı şirketlere çok girip çıkan biriyim..Geçen hafta yine rutin ziyaretlerimden birini yaptığım bir firmada işimle ilgilenirken orda ilkdefa gördüğüm sevil isimli çok hoş ve alımlı bir bayanla çok güzel anlar yaşamaya başladım şimdi bunları birazını sizlerle paylaşmak istedim... Normal sayılabilecek çapkınlıkta biriyim sevil`i ilk gördüğümde kendime acabamı dedi
Parmaklayın hocam Beden hocası benim gibi kızlara torpil yapar sadece imtihan günü esofman giyinmemmizi imtihan ettikten sonra ise tekrar formalarımı giyebileceğimizi söyledi ama ben hocayı ciddiye almadım ve basım derde girdi. Tek esofmansız ben oldugum icin sona bıraktı. Geldi önüme sandalyeyi koydu egilip sandalyenin kenarlarına tutun dedi. Dedigini yaptım birden eteğimi beline cekmesin mi, kilodumu indirdi, utanctan kıpkırmızı olmustum. Sol eliyle sol kalcamı tuttu ve sağ elinin parmaklarını yalayıp emdikten sonra iki parmagını ittirerek makatıma soktu. Beni sikmeyecegini siki
Öncelikle ben ufuk 16 yaşındayım benim yankomşum var adı kıymet kadın azmış bi gün beni çağırdı tüpü kaçırmış herhalde beni kandırdı gittim beni kandırmış bende onu arzuluyodum hemen yapıştı sikime seninde beni istediğini biliyorum dedi hemen soyundu benide soydu kocaman götü vardı hemen sikimi ağzına aldı aynı dondurma yalar gibi sikimi yalıyordu hemen domalttım götten girem dedim olmaz dedi burası senin yerin hemen gir durma dedi bende girdim boşalmam geldi önce amına boşalmak istemedim o dediki bura senin yerin boşal çekinme hemen amına boşaldım sonra biraz beraber yattıktan sonra amına ya
|22cm basıinanılmazdı gecen sene basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum ogece uyamamıstım pek huyum deyildir ama cehete girdim dedim ya cansıkıntısı ona buna slm yoluyorum biniç geldi ona da yoladım we konusmaya basladık oradanda msneye gectik daha sonra iki lişi olduklarını bursa uludag ünwerstesinde okuduklarını ögrendim isimleri seyhan we özgydi ben kameremı acmıs üzerim de ew çok sıcak oldunda n sortum we atletim wardı hemen benim aletin kabarıklıgı we büyüklügünü fark etiler acıp göstermem istiyorlardı muhabete sex ti tabi bende tabiki ka bul etim we gösterdim sikimin boyu tam
Selam ben marasta uni ogrencisiyim yurtta bir sure kaldiktan sonraarkadaslarla eve ciktik ev sahibemiz once cadilik yapsada sonunda anlasabildikkira konususunda ev sahibemiz oldukca sisman bir kadindi 10 yillik dul bikadindi yazin ev arkadaslarim hepsi evlerine gittiler benim daha verecek sinavimvardi evde canim sikiliyordu derkrn bir gun kapi calindi ev sahibiydi buyrundedim yuzu hic gulmeyen ev sahibine elindeki tabagi verdi yalnizlik zor dedibilirim o kadar israr ettim ki reddetmesine imkan yoktu iceri gecti oturmaodasindaydik biraz lafladiktan sonra televizyonun altindaki flimlere dogruyo
Ya arkadaşlar tam yazmıştım patron geldi sanıp sayfayı kapattım ve tekrar yazamam aynı şeyleri nese özetliyeyim ben bi kızla tanıştım msnde bunla buluşma kararı aldık buluştuk tabi bende saclarımı falan yaptırmıştım bunla buşuştuk gezdik konuştuk işte ben gitmek zorundaydım öbür sevgilimin yanına gitcektim neyse ayrıldık otobüse bindim buna msj attım beni beyendinmi die evet hemde cok hele o gözlere bittim dedi neyse aradan 2,3 gün gecti ailesi tatile gitmiş bunun bende bunu duydum ve ben gelemmi dedim önce olmaz falan dedi sonra ben bunu ikna ettim ve saat 10 gibi evine gittim kardeşide evde
Slm ben yurtdisnda yasiyorum her sene turkiyeye tatil icin gelirim.neyse fazla uzatmiym.turkiyeye ulastigimin ikinci gunuydu.kaldigim yer ufak bi pansiyondu pansiyonu isleten 40 yaslarinda tek basina yasiyan kilolu bi kadindi.ona banyodaki muslugun bozuk oldugunu ve dus almam gerektigini soyledim.kadin da gec bende al dusunu der demez kendimi banyoda buldum.birden kapi acildi ustunde sortu ve sutyeni vardi irice gogusleri beni cilditmisti.sirtini keseliyim dedi.niyetini anlamistim birden ona sarildim onu yalamaya basladim.oda benimkini banyoda basliyan muhabbet yatakta surdu saatlerce sikistik
Selam sexhikaye okurları ben 26 yaşında boludan tolga yaşamış oldugum hikayemi sizlerle paylaşmak istedim.. Çalıştığım iş yerinde evli bir bayan iş başı yapmıştı 35 yaşlarında ama çok dikkat çeken bir tip değildi. Benim çalıştığım bölümüme sekreter olarak verdiler diğer arkadaşlar işden akşam 18.00 gibi çıkıyorlar bizde yalnız kalıyorduk kısa süre sonra kaynaştık tahrik edici elbiseler giyinmesine rağmen bana çekici gelen yanlarıda ortaya çıkmaya başladı. İlk başta ne birbirimize dokunabiliyorduk nede fazla konusabiliyorduk sonra dokunmalarım zamanla arttı artık okşama halini almıştı
Ben Melisa uzun 45 yaşındayım dulum istanbulda yaşıyorum.maddi sorunum yok evliliğim çok kötü geçtiği için erkeklerden nefret ettim kocam kıllı kabasaba bir adamdı beni devamlı götten sikerdi. Siki 15 santim fakat çok kalındı. siktiği gün götümün üstüne oturamazdım. Ben toy delikanlılara hastayım kendime göre intikam alıyorum. Özellikle genç sübyanları seçerim.Bir gün mertoda genç birisini gözüme kestirdim. içerisi çok kalabalıktı kalçamı çocuğa dayadım.Başladım sürtünmeye sinyali almıştı oda bana dayanıyordu. Elimi arkaya attım pantolonunun üstünden okşamaya mest olmuştu o da boşdurmuyor elin
merhabalar ben bir üniversite öğrencisi olarak size yaşadığım bir olayıanlatacağım.anlatacağım olay fatmayla aramızdayaşananlardan ibaret.fatmayla ilk tanışmamda bile direkt olarak onunla sikişmekarzusundaydım.çünkü fatmayı ilk gördüğümünden beri her tarafına hasta oldum,fatma her zaman vücüt hatlarını belli edecek sıktırma pantolonlar,göğüsleriadeta dışarı fırlatacak badiler, bacaklarını seyretmeme imkan veren misminietekler giyerek adeta beni çıldırtırdı.Kısaca fatma tatlı göğüslere, kocamankalçalara, sütün gibi bacaklara sahip fiziki muhteşem bi hatundu.gel zaman gitzaman fatmayla olan
Annemi Spor Salonunda 2 Selam annem mertle olan ilişkisinden 4 gün sonra. Spor salonuna gittik. sabahtı mert vardı içerde annemle dudaktan öpüştüler. Sonra annemle oturduk muhabbet falan. 3 tane adam geldi yeni yazılmışlar onlarda sabahçı. Annem “neyse ben artık giyineyim” dedi. Mert anneme “Nurtencim bayanlar kabini temizlenmedi erkekler kabinini kullanırmısın”dedi. Annemde benimle erkeklerin soyunma odasına geldi. Giyindik çıkarken yeni gelen 3 eleman girioydu. Anneme pis pis baktılar. 30 yaşlarındaydı 3üde mertin abisinin arkadaşlarıymış. Annem altına pembe kı
, ben ve arkadaşıben 18 yaşında bir genc kızdım.. yakışıklı bir ereke ti her hafata kız arkdaşıylala gelir çılginlar gibi ssex yaparlardı bi gün arkadaşıyla gggeldiler benmde canıma tak etmiş tiartık vermek istyordum.. geldikleri gün mini bir etek ve bady giydim ve merhaba dedim abinm bize yemwek hazırlar mısn deni bnde olur dedm mutfakta oturmuş yemegi beklerlerken adil(in arkadşı) beni süzüyordu kaşıgı düşürmüş gibi yaptım ve egildigimde her tarafımı gösterdim artık inde adilin de kalkmıştı... oturup yemek yerken bacagımı adilin bacagına sürtüm... ve cocuk nerdeysdse boşalcaktı. ben salonda
Slm ben 34 yaşında bekar biradamım hayatkadınıylasikişyaptım sonra bende bir kaşıntı olmuştu dr gittim bana önemliolmadıgını söleyip ilaç verdi bende evedöndum ilacı oralyoldan aldım tam yatmak üzereydimki evsahibinin kız geçmiş olsun can abidedi hemen önünden kaçtım çünkü üzerimde kilotvardı kız nedenkaçdığımısordu bende utandımdedim nedenutandın ki ben çıplakerkek gördüm o aniçim bituafoldu gelipyatagın yanınaoturdu neyin vardiyedesordu söyleyemedim amabiliyorumdedi niye sokak kadılarınısikiyorsun deyinze terlidim birden bensanayardım edeerim istersen dedi veelini sikiminüstüne
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle

sikiş hikayeleri,sex hikayeleri,Porno hikayeler,teen porno izle