FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
|Ortağım iş bağlantıları yapmak üzere Fransa’ya gidiyordu. Onu Yeşilköy’de uçağa bindirdim ve otoparka doğru yürürken telefonum çaldı. Kızım arıyordu birden rahatsızlanmış ve komşusu onu hastahaneye götürüyormuş hemen gel dedi. Arabaya nasıl bindim nasıl gazladım anlatamam. Kızım 29 yaşında ve 8 yıllık evli. Bir yiyecek fabrikasında gıda mühendisi. Okulu bititir bitirmez işe girdi ve hemen evlendi. Geçen 8 yılda annesi ve ben torun istedikçe kariyer dedi, gezeceğiz dedi. 7 ay önce hamileyim dediğinde dünyalar bizim olmuştu. 3-4 gündür annesiyle olan telefonlaşmalarında son ayların
Nete her saat giren bir erkekim. 1 83 boy ve 70 kilo yakışıklıyım. ama bu yakışıklılığa rağmen yaşlıları tercih ediorum neden bilmiorum.daha azgın oluolar belkide.benim bi arkadaşım vardı liseden ha bu arada yaşım 23.o lisedeki arkadaşıma sürekli gidip gelirdim.bi gün gittiiimde arkadaşım evde yoktu.annesi ve komşusu vardı. komşusuna bi baktım fizik o kadar iyi deil ama o dudaklar öldürdü beni alıcı gözüyle bakıp süzdüm hertarafını oda bunu anladı çok utanmıştım. konuşmaya başladım emre nereye gitti dedim komşunun kızıyla dışarı çıkmışlar dedi annesi.ve çay koymaya gitti. emrenin annesi beni ç
Seks Yapınca Cinsiyetim Değişti - 2 Ben bir erkektim. Annem babam ölmüştü. Annemin babamın mağaşı bana veriliyordu. Ben seks yapmayı çok sevsrdim. Inter net arkadaşları hep beni sikerdi. Ben büyümeye başladıkça para yetmiyordu. Sonra ben kız olmaya karar verdim. Okulu bıraktım ama sonra devam edecektim. Ev gecekonduydu. Ama çok büyüktü. Içinde hayvan beslerdim. (Evcil). Sonra internette gezerken biriyle tanıştım. Sordum tanıdık doktor varmı diye. Evet dedi. Sonra bununla o doktora gidip bedavadan ameliyat oldum. kız olmuştum. O çoçuğu eve getirdim. Kolasına ilaç koyup bayılttım. Her yerin
Otobüsün Hostesi Mesleğim gereği çok seyehat ederim ancak yakın bir zaman önce başımdan geçen olayı anlatacağım. İstanbuldan Ankaraya gelmek üzere otobüse bindiğimde 403 model otobüsün arka kapısı hizasındaki koltukta oturacağım için canım sıkılmıştı. Genellikle ilk koltuklarda otururdum. Ancak otobüsün hostesi olan 20-21 yaşlarındaki sarı saçlı, yeşil gözlü ve gögüsleri gömleğinin içinden dışarı doğru fırlamak üzere olan afeti gördüğümde fikrim değişmeye başlamıştı çünkü servis yapmak için gerekli her türlü malzemeyi almak için arka kapıdaki dolaplara geliyor ve sürekli orada bulunuyor
Maddi durumu iyi boşanmış erkeğim.sevgililerim var hepsi türk ama onlara gizli isteklerimi açıklasam anında terk ederlerdi beni.bende bu tür isteklerimi rus güzellerle yaşıyorum.ilkinde haftada bie eve çağırdığım katerinaya telefonla bu gece farklı şeyler istediğimi söyledim.ne gibi şeyler sorunca fetişlerimi anlattım.tamam dedi bekle gece 12 gibi geliyorum.zamanında geldi.üzerine herhangi bir değişiklik yoktu.öpüştük hoşbeş derken içmeye başladık.önce beni soydu atletimle ellerimi külodumla ayaklarımı bagladı soyunmaya başladı.normal iç çamaşırları giymişti.kilodunu çıkarıp iç tarafını ağzıma
Benim adım İrem.18 yaşında,oldukça dolgun kalçalara sahip,süper fizikli bi kızım.Başımdan geçen bu hikayedede bunların büyük bir payı var sanırım.Ailem ve ben daha yeni izmire taşındığımızda etrafa pek ısınamamış dolayısıylada yabancı kalmıştım.Bana etrafı gezdirip tanıtabilecek pek de tanıdığım yoktu.yalnızca bize arada bi gidip gelen,komuşumuz Rıza abiden başka kimse.Rıza abi çok sempatik ve esprili bi insandı.bu yüzden kanım ona çok ısındı.ama bana onu çeken  başka şeyler vardı.işte bu şeylerdendir heralde bir akşam Rıza abiye gidip bir gün bana etrafı gezdirmesini rica ettim.oda bugün
diğer hikayemin devamıdır .size karım gülün ne kadar seksi oldğunuanlatmama gerek yok bazılarınızın ağzının suyu akmış zaten.karımda yorumları okuyup sevindi.şimdi gül bana diyoki kocacığım benikaneramıza kaydederek sikmeni çok istiyorum dedi ve elindeki kamarayı açarak yatak odasına geçtik saat 23 tü,dedimki güle ne o karı pornomu çevirecez dedim karımda bana senle herşey yaparım sikicimdedi artık kendi pornomuzu izleriz dedi bana, hem senin beni siktiğini görmek dahada azdırırı beni dedi ve sikimi şortumun altından çıkartarak yalamaya başladı aniden sikim kaltı benim ve taşaklarımı emerek s
Saatlerdir yollardaydım. Bayağıda yorulmuştum ki birden arabanın dengesi bozuldu. Sağa sola yalpa yaparak, zorla da olsa arabayı yolun kenarında durdurdum. Lastiğim patlamıştı. Ortalık zifiri karanlık ve bir tane dahi araç geçmiyordu. Kısa yol diye tali yola girmiştim ve başıma bu iş gelmişti. Neyse iş başa düştü diye söylenerek, elimde el feneri ile yedek lastiği çıkardım. Tam başlayacakken bir araba geldi ve ışığı görerek durdu. 3 kişi inerek, "hayrola birader, geçmiş olsun" dediler. Ben de durumu izah ettim. Yardım telif ettiler, kabul ettim. 3ü de iri yarı adamlardı. Ben eğilmiş krikoyu ta
Parktaki Piyango Önce kendimi tanıtayım. Ben 50 yaşında evli, saçları aklaşmaya başlamış, aktörlerden birine çok benzeyen biriyim. seks hayatım monoton bir şekilde devam etmektedir. sekste sınır tanımam ama partnerimi tam olarak bulursam tabi. Sekste doyumsuzum. Yaşıtlarıma göre seks gücümün daha fazla olduğunu iftiharla söyleyebilirim. Özelliğim ise boşaldıktan sonra içinde bir müddet inmeden durabilmemdir. Şimdi 2 ay öncesinde başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Bern Gaziantep`te yaşıyorum. İşyerimden bir yere giderken kestirme olsun diye parkın içinden geçtim. O sırada par
 İzmirin yine sıcak bir yazıydı. Annemlerden zar zor izin alıp dedemin yanında kalıcam bahanesiyle sevgilimle buluşmak için Çeşme ye gittim. Üç gün kalıp geri dönücektim. Şu anda 24 yaşındayım ama o zaman lise 2 ye giden çıtır bir bakireydim. Sevgilim beni İzmir den alıp dedemin evinin yakınlarına bırakmıştı. Bu güne kadar sevgilimle hiç yanlız kalmamış ve sadece bir kaç kere göğüslerimi elletmiştim. Neyse dedem beni görünce şaşırmıştı. Hemen bana bir yemek hazırlayıp karnımı doyurdu. Biraz sohbet ettik ve bana odamı gösterdi. Bu arada dedem yanlız yaşıyor. Ne kadar zaman geçti bilmiyorum
Bir akşam üstü, hava kararmak üzereydi. Arka pencereden dışarıya doğru bakınıyordum. Pek kimsenin gedmediği dar, ağaçlı bir sokaktı baktığım yer. Bir süre baktım öyle, sonra 2 kişinin sarmaş dolaş geldiğini gördüm. Sarhoşlar diye düşündüm. Yavaşladılar, bir arada durdular. Ağaçların olduğu yana doğru sokaktan bahçeye doğru girdiler.Çocuk 20 yaşlarında kız ise daha küçük belki 18 filan. Birbirlerine sarılıyorlar, elele tutuşuyorlar, öpüşüyorlardı. Pencerenin kenarından biraz geriye doğru çekildim. Uzun uzun dudaktan öpüşmeye başladılar. Çocuk kızı ağacın birine doğru çekti, kızı ağaç yasladı. H
Ablamla aramız çok iyidir en azından saygıda fazla kusur etmiyorum.Aile durumumuz fazla iyi olmadığından yaklaşık 18 yaşına kadar aynı odada ve yanyana yataklarda yatardık . Bu bizim için çok sıradan birşeydir. Yaşadığımız evinarkasında fazla büyük olmasada bir bahçe vardı. Bizde oyun falan oynarken obahçeyi kullanıyorduk. Bahçenin arkasındada kimsenin kullanmadığı harabe yarıyıkık bir bina var bu binaya serseriler girer içerler fazla ses çıkarmadan alemyaparlar ve giderlerdi . Yine böyle bir alem yaptıkları gün işlerini bitiripçekip gitmişlerdi.ertesi gün sabahında ablam bahçeye çıktığında dü
Selamlar ben 23 yaşında üniversite öğrencisiyim evde kalıyorum evim tenha bir yerdedir.Bir sevgilim var ismi Evrim. Sevgilim 22 yaşında oda üniversite öğrencisi. 1.77 boyunda zayıf fakat güzel bir kızdır. Fiziksel olarak çok güçsüzdür. Neyse bizim eski ev arkadaşı bir gün beni aradı ve 17 yaşında Mustafa adında bir akrabasının bir süreliğine gezmek için bize geleceğini söyledi arkadaşımı sevdiğim için gelsin dedim. Neyse gelen çocuk orta boylu fakat yaşına göre kaslıydı.Evrimle tanıştırdım.Bir gün ben, Evrim ve o evdeydik sıkılmıştık.Çocuk bize bir oyun önerdi oyuna göre birbirimizin ellerini
 ben 18 yasinda 170 boyunda sexy görünüslü bir genc kizim. cevremdekiler tarafindan cok begenilen birisiyim. birgun abim avrupadan izine gelmisti abim ise 28 yasinda uzun boylu yakisikli manken gibi birisiydi tüm kizlar abime bayilirdi. birgun annem ile erkek kardesim dugun icin köye gitmislerdi abimlen iki gun bas basa evde kalmistik bizinkis baci kardes degilde daha cogunlukla arkadas gibiydik gece abimlen evde filime baktimiz sirada sevisme sahnesi cikmisti abim hic kendisini bozmadan filime bakiyordu ben ise utancimdan sesimi bile cikarmiyordum abim yataga gectiginde gel baci dedi ne
Bir Yaz Günü... Günlerde persembeydi ve hava cok sicakdi ,tatilden dolayi sokaklar bombosdu. Ben o siralar 16 yasindaydim ve bir 18 yasinda esmer ablam var. Arkadaslarmiz cogu tatile gitmislerdi ,annemiz ve babamiz calisiyorlardi.Bütün gün evde yanlizdig ,ne yapacagimzi bilmiyorduk,cebimizde para da yokdu ,evde kalmaktan baska caremiz yoktu. Havanin sicak olmasindan dolayi mayoyla evde dolasiyorduk.Ablam evin icinde yürürken, tombul ve tas gibi götü gözümde ayiramiyorum. Kalkmis sikimi mayomun altinda kendini belirlyor ,ara sira ablamin gözü sikime takildigini fark ediyorum,bu durum
Selam adim alper bu olay başimdan 16 yaşinda geçti şu anda 17 yaşindayim uzun boylu balık etli birisiyim herkes benle şakalaşirdi taş gibisin filan diye neyse hikayeme geçeyim mahallede emrah abi diye biri vardi 19 yaşinda işte bi gün mahalledeyken dedi alper gel beraber takılırız bu akşam dedi bn işim var abi filan dedim la gel nolcak dedi kiramadm tmm dedim akşam oldugunda ben mahalledeydim 10 dk bekledikten sonra bi araba geldi içinde emrah abi vardi gel dedi bindim ben arkaya hiç gezinmeden direk bi eve geldik inerken çocucuk emreah abiye zevkine bak dedi anahtar verdi ben bişiler olduğunu
Ne Yedın? Ankarada öğrencılık yılarımda, gecen yıl basımdan gecen bır sikiş olayı anlatmak ıstıyorum.Zevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslı ısmınde bır kız arkdasım vardı. Manyak derecede vucudu vardı. Yanı amının ustune mum koysan eriyecek bi kizdi. O kadar ateslı bırını daha hayatımda gormedım gorememde. Neyse okul cıkısında bulustuk. Asli dedım gel cafeye gıdelim bir seyler ıcermıyız dedim. Oda kabul etti ve gittik ama cafenin sonucunun ne olcagını ıkımızde kestırıyorduk... :) Kahvelerimizi ıctik ben mahsustan
Selam herkeze ben gökhan hemen olaya girmek istiyorum emine benim hem okuldan hemde sokaktan arkadaşımdır biz emineyle çok iyi arkadaşız ben onlara gider o bize gelirdi ailece görüşürdük annesi ve babası çalıştığı için benim ona gözkulak olmamı isterlerdi emineyle birgün otururken konu sexe geldi benden porno film ve vcd istedi film buldum ama vcd bulamadım oda istersen benim bilgisayarda izlersin dedim kabul etti bana sakın odaya gelme dedi bende tamam dedim aklım eminedeydi dayanamadım ve içeri girdim emine kendini tatmin etmeye çalışıyordu içeri girdim kızar sandım ama nerde kaldın seni bek
Cemil`le Özel Ders Yirmisekiz yasında genc bir hanımım, evin bütcesine yardımcı olabilmek icin tanıdıkların cocuklarına inglizce ders veriyordum. Yine bizim kapıcı iyicene yakmıstı kaloriferi ve ben evde sıcakta sortla geziniyordum. O öğleden sonra yeni bir öğrencimi bekliyordum, kapı çaldı açtığımda bıyıkları yeni çıkmış, uzun boylu cemil ile karşılaştım. Tanıştık ve içeri aldım, salonda oturdum kısa bir muhabbetten sonra salonda ki yemek masasına oturduk ben ders anlatmaya çalışıyordum. Bir süre hiçbirşey olmamasına rağmen cemilin yüzü kıpkırmızı oldu, anlayamamıştım ama elini bacağıma
1 ben dubai,DEN SERKAN 30 yasimdayim, daha once bir kac basimdan gecen ve aklimda kalan hikayelerimi yazmistim . ozel sirket’e calisiyorum sirket personeli’nin 75% bayan, olay gecen ay is yerinde gecti. elime isimden dolayi kadin olarak cok firsat geciyor, bazen bunlara karsilik veriyorum. devamli yardim ettigim turk musterim gelmisti ismini omer dubai de 2ay kalacakti ve benim kendisi ilen yemege gelmemi daha sonra gezeriz dedi bende tamam dedim. yemek sirasinda konu kadinlardan acildi ve karisi ile arasinin iyi olmadigini soyledi ve bana sok bir soru sordu daha halen inan
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle

sikiş hikayeleri,sex hikayeleri,Porno hikayeler,teen porno izle