FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
|Balik etinde düzgün vücut ölcülerine sahip güzel bir bayanim.Bunu erkeklerin bilhassa bacaklarim ve kalcalarima yiyecek gibi bakmalarindan anliyorum.Benim derdim bu güzelligime ragmen kocamin beni ihmal etmesi.Gerci baslangicta yatakta ona hep problem cikardim.Beni ilk defa götümden sikmege kalkinca kiyameti kopardim.Simdi ise en hosuma giden pozusyonlardan biri götümün sikilmesi,korkunc orgazma ulasiyorum. Hele bir gün eve 30cm,ye yakin yapay bir yarak getirince yine kiyamet koptu fakat sonradan yumusadim kocacigim bukadar kalin ve uzun seyi ben nasi yiye bilirim falan ded
Kizim, Kizimin Arkadasi... Ben insaat mühendisiyim. Karimdan bosandigimda kizim 12 yasinda idik ve kizimla birlikte yasiyoruz. Baba kiz sakin bir hayatimiz vardi. Aradan bir sure gecti, oturdugumuz apartmanda karsi daireye yeni komsular tasindi... Yakisikli bir adam, guzel, guzel ne demek afet bir kadin ve kizimla yasit bir kizlari... İki seneye yakin gecen süre icinde her sey normaldi... Karsi komsum kadin muthis bir seydi ama adam hic karisi ile orali degildi... Sık sık adamın resmini magazin sayfalarında görüyordum. Hep yanında degişik kadınlar... Belli ki karisini ihmal ediyordu. Bi
|bensuudi arabistanda cidde de okuyorum lise 2 ogrencisiyim adim onemli degil neyse benim bir ogretmenim var adi mihri nur kadini gore herkez hem korkuyor hemde aziyor du cunku cok sinirliydi bir gun ben okulda kalmistim mihrinurda okulda kaldi ben odasina cagirdi bi sey verecegini soyledi cok azdim cunku insanin onunla konusmasi bile tahrik olmasin yetiyor neyse odasina girdim sikimde saddamin fuzesi gibi dimdikti hocamda sikimi fark etti ama bozuntuya vermedibana bazi sorular sordu en sonunda millimisin diye sordu bende hayir dedim oda bana dediki gek seni mi9lli yapayim hayir demek imkansi
Merhaba ben lise son sınıfında okuyorum bilirsiniz okullarda her zaman sikişmeye yatkın olan kızlar vardır.O kızlardan bi taneside bizim sınıftaki Hande.Hande sarışın minyon tipli çok güzel bir kız onunla boş derslerde cinsellik hakkında konuşup dertleşiyorduk bana bütün cinsellikle ilgili her şeyi anlatıyordu hatta amının nasıl olduğunu bile anlatmıştı bir keresinde.Bir gün rehberlik saatinde yine cinsellikten muhabbet ediyorduk ama artık kafama koymuştum onu sikecektim tenefüs oldu ve bundan sonraki ders boştu ona hemen gitme dedim oda tamam dedi ve artık sınıfta yalnız kalmıştık biraz daha
Namuslu erkek aranıyor 32 yaşındayım 2 yıldır evliyim. Eğer evlenene kadar orospulara verdiğim parayı biriktirseydim şu anda çok zengin biriydim herhalde. O orospulardan bir tanesi ile 2 yıl önce evlendim. Trabzon’da annesi ile yaşadığı evde müşteri kabul eden 20 yaşında etli butlu bir hatundu eşim. İlk zamanlar haftada bir iş(!) görüşmesi yapıp çıkıyordum. Zamanla hikayesini anlattı, dost olduk, derken evlilik teklif ettim... Şimdi İzmir’de oturuyoruz. Doğrusu benim sex fantazilerim hiç bitmedi. En edepsiz olanları bile her zaman karımdan istedim. Şimdi siz diyorsunuzdur ki:
Selam benim adim Burak 17 yaşındayım izmirde yaşıyorum. Benim başımdan gecen olay bundan iki hafta önce oldu. Anneme karşı son bir senedir çok fazla ilgim vardı ve internette okuduğum hikayelerle bu ona karşı olan isteğim her gecen gün arttı ve 31 çekerken hep onu düşünür ve verdiği frikikleri tam dikkatle izler oldum. Annemden ve ben kendimden bahsedersem annem seda 39 yaşında kumral ince vücutlu be harika bacakları ve göğüsleri olan birisi ve arkasından bakarken o dışarı çıkık ve yuvarlak kalçası her göreni bastan çıkartmaya yetecek gibidir. Bende 17 yaşında 177 boyunda 70 kilo siyah saçlı e
merhaba ben 21 yaşında yakışıklı bir deli kanlıyım mahalle arkadaşımcemle bayram günü dolaşıyorduk ve cem hadi bize gidelim demişti bende kabulettim evde annesi ve kardeşi vardı. Annesi çok güzel bir kadındı çok hoşumagidiyordu neyse cemin annesi "oğlum biz kardeşinle halanlara gidiyoruz baban daoraya gelicek orada kalıcaz sen de gelirmisin dedi. Cem yok siz gidin bengelmicem dedi. Evde cem le baş başa kalmışmıktık biraz yemek falan yedik oturmuştelevizyon izliyorduk. cem birden ben bakkala gidip gelicem dedi sen otur cembakkala gitti geldiğinde elinde 7-8 bira ve çerez vardı biz biraları içti
Kimyacıya girdik Biz beş abaza(sencer,onur w,ecıncy,erdem,denız bl@de,) tabi kimyadan çakmayan. Bir gün kimyadan ders almaya karar verdik ve okulumuzun kimya öğretmeninden(kendisi bir afettir) ders almak istedik. O da hayatının en büyük hatasını yaparak bize ders vermeyi kabul etti. zaten her şey ondan sonra başladı.biz onu dusunerek elımızı sikiyorduk.karıda oyle bı got vardı ki sanırım J.LO dan daha güzeldi. Kütüphane de ders almaya başladık. aradan 5 gün geştikten sonra artık hiçbirimizde dayanacak güç kalmamıştı ne yaparsak yapalım artık onu becermek zorundaydık. ve ogün geldi çat
Saunada Ben 34 yaşında seyahat etmeyi ve güzellikleri yaşamayı seven sıra dışı birisiyim. Bu yılın ilk aylarında yaşadığım zevkli bir o kadarda haz veren bir anımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Kuzey Avrupa ülkelerinden saunaları ile meşhur bir başkentine işim nedeniyle seyahatim oldu. Ziyaretimin ikinci günü o övünç kaynağı saunalarından birine otelde tanıştığım iki afet bayanla gittim. Bayanlardan Natali 23 yaşında beyaz tenli yeşil gözlü, Alisya ise 21 yaşında ve harika vücüda sahip dayanılmaz çekici birisiydi. Saunalar orda saatlik üzerinden kiranlanıyordu. Bizde iki saatliğine ki
Meraba ben tayfun.24 yaşındayım.halamın 27 yaşında 3 yıl önce boşanmış bir kızı var adı dilek.öncelikle ensest ilişkileri karşıyım ama demekki insan dayanamıyomuş.halamın kızı 3 yıl önce boşanmış 5 yaşındada çocugu var ama çocuk kocasında kalıyo.halamın kızı ankarada oturuyo çalıştığı için genelde tatili yok.1 haftalık tatil izni vardı onuda manisaya bizim yanımıza gelerek kullandı. önce dilek bize geldiğinde üzülmüştüm cunku bir evin bir ogluyum evde annemeler olmadığı zaman kafama gore takılıyorum genelde internette porno sitelere girerim.oda olmazsa uyduda porno kanalları izlerim önce rah
Üniversite Ilk defa aynı cinse alakalı olduğumu üniversiteye başladığım ilk yıllarda anladım. Daha üniversiteye başlayalı 2 hafta olmuştu evde 3 kız arkadaş yaşıyorduk. Ufak iki odalı bir daire etilerde. kız arkadaşımı arada sırada duşta çırılçıplak görmek bana çok zevk veriyordu. Öylesine ki her defasında onlar duştayken banyoya sanki bir şey bakıyormuşum gibi girip onları seyrediyordum. Bir gün videoda bir film seyrettikten sonra konu döndü dolaştı lezbiyen ilişkilere geldi. Evde sadece meralle beraberdik. Ona sanki doğal bir şeymişçesine,ben "iki kadının sevişmesinin zevkli olabilec
Selam benim adım melis 19 yaşındayım ankarda oturuyorum.bu olay 2 sene önce başıma geldi ulusta oturuyorum babam 5 yıl önce bizi terketti ve annem benle hiç ilgilenmiyodu zaten sürekli başka erkeklere gittiğini biliyodum.neyse hikayeme geçiyim.bigün ewde otururken annem ewe geldi yanında 3 tane erkek vardı 3 üde iri yarıydı.içmişlerdi galiba annem işte benim kızımda bu diye beni onlarla tanıştırdı.bitanesi off memelere bak dedi annemde iyi parça dimi isterseniz sikin zaten orospu olmaya aday dediben anne ne diyosun derken bitanesi memelerimi ellemeye başlamıştı bile.ben ağlamaya başlamıştım am
merhaba bende başımdan geçen bi olayı burada sizlerle paylaşmakistedim bundan 2 sene kadar önce rusyada yaşıyordum birgün kızarkadaşımla diskoyagitmiştik gece geçsaatlere kadar eğlendik dışarı çıktığımızda saatin çok geçolduğunu farkeetik (bu arada kız arkadaşımın adı ira) ira bana saatin çok geçolduğunu söyledi o geceyi kendi evinde geçirebileceğini söyledi bede kabül ettimeve gittiğizde evde annesi vardı bize yatak açtı ve yatağa girdik ira yatağagirer gizmez üzerime saldırdı ve dudaklarımı öpmeye başlamıştı ikimizde soyundukve deli gibi sevişmeye başladık ben yatağa uzandım irada üstüme
Ben 34, karım 32 , yaşındayız halimiz vaktimiz yerinde ve büyük bir evimiz var. bir gün abim aradı eşiyle ankaraya yerleşeceğini bendenben 34, karım 32 , yaşındayız halimiz vaktimiz yerinde ve büyük bir evimiz var. bir gün abim aradı eşiyle ankaraya yerleşeceğini benden küçük bir ev bulmamı istedi bende bizde kalmalarını uygun görüp burda bizimle kalmaları için diretince kabul ettiler eşimde buna çok memnun olmuştu nedense zaman geldi abimler bize taşındı. abimler alt katta biz üst katta bir gece geldi karımı siktikten sonra yanyana uzandık. bana sana bir şey söyleyecem ama kızma ben ne olduğu
Merhabalar arkadaşlar sizlere geçenlerde şirketimde çalışırken başımdan geçenleri anlatacağım.Muhasebe bürosu sahibiyim işlerim büyüdükçe yeni personellere ihtiyaç duymaya başladım ve gazeteye sekreter ilanı verdim yaklaşık 15-20 kişi başvuru yapmıştı bunların arasından fiziği ve diksiyonu düzgün 1 kişiyi seçmek zorundaydım hepsinin içerisinde ahu isimli bir kız vardı ki tam bir ahuydu ve bütün konularda anlaşarak kendisini işe aldım büroda yeni katılan ahuyla birlikte 4 kişi olduk bayanlarla çalışmasını sevdiğim için 2 bayan ve birde ofis boy vardı. bir gün internette porno resimlerine bakark
|Sizlere 3 ay önce yaşadığım ve ilk olan yengemle yaşadığım ilişkiyi anlatmak istiyorum.Ben 19 yaşında 172by 55kl ince belli bir gencim.Vucudum tam anlamıyla bir kadın vucudu gibidir.Tek eksiğim göğüslerimin bayanlara göre biraz daha küçük oluşu ve erkeklik organımın olmasıdır.Zaten 4-5 cm kadar ve de incecik bişeydir aynı zamandada kalkmaz.Saçlarım zaten bayan saçı kadar güzeldir.Benim vucudumun hiç bir yerinde tüy çıkmaz ve onun için bacaklarım son derece güzel dolgun ve sexidir.Çorapsız bile görünüşü bir bayanınkinden güzeldir.Kalçalarımda o geniş kalçalı ve yolda yürürken bir asğa bir sola
Merhaba, ben 22 yaşında bir gencim. Sizlere çalıştığım işyerinde Nilay ile yaşadığım olayları anlatacağım. Nilay benimle aynı işyerinde çalışan, 30 yaşında 1.63 boyunda, sarışın, kahverengi gözlü, Jennifer Lopez kadar mükemmel kalçalara ve davetkar göğüslere sahip, müthiş seksi, özgürlüğüne düşkün bir kadındı. Yürürken onu birisi gördüğünde döner bi daha bakardı. Ses tonu bile insanın içinde bir şeylerin kıpırdanmasına neden olurdu. Hiç etek giymezdi ama giydiği pantolonlar, gömlekler insanı darmadığın etmeye yetiyordu da artıyordu bile. Bazı günler bluzlarının altına sütyen bile takmıyodu. İ
| Ben ve arkadaşım lise son sınıf öğrencisiyiz.Malumunuz bu sene ö.s.s olduğu için edebiyat dersimiz biraz zayıf olduğundan 23yaşındaki genç bir okadar da güzel öğretmenimizden ders almaya karar verdik.bunun sonucunda hocamız bizi evinde ağırlamaya karar verdi.aslında biz dersi kafamızdan silmiş tamamen hocamızın o şahane bedenine kilitlenmiştik.sonunda beklediğimiz gün gelmişti ve ilk dersimize gittik.bizi sexi bir kıyafetle karşıladı okadar seksiydiki aletlerimiz hemen dikeliverdi.cok belli etmemeye çalışsakta kalkıklığının farkına varmıştı.ilk dersimize başladık başladık ama o müthiş bacakl
Merhaba ben malatyadan esra şu an 21 yaşındayım. Hikayem bundan üç yıl önceceryan etti ve ben o sıralar halen kızdım. Benim ayşe adında beraber okuduğumuzbir sınıf arkadaşım vardı. Bütün hikaye zaten bu kızın sayesinde başladı. Beni ders çalışmak için evine çağırdı. Bende babamdan ayşe lerde kalmak ve dersçalışmak için izin alıp onlara gittim. Saat 23:30 a kadar ders çalıştıkbirlikte. Artık ders çalışmak bayağı sıkmıştı. Ya bize yorgunluğumuzu atacakbişeyler düşünde yapalım dedim. O da benim dergilerim var, onlara bakalım dedi, ben de olur dedim. Biraz sonraelinde dergilerle geldi. Bi bakayım
ben fotografcılık yapıyorum beni dogum gunu partisine cagırdılar cokeglenceli bir gorev diye niteledim kendimce.ama herkes maske takmak zorundaymısbende denileni yaptım ve maskeli gittim.parti cok guze ve cok atesliydi.herkesmaskeli oldugu için kimse kimseyi tanımıyordu.onu gordum bakısları bir mızrakgibi kalbimi deliyordu.ben bir kac fotografını cekerek flasların onun yuzundepatlamasını ve benim ona baktıgımı fark etmesini istedim.ve basardım. banaisaret ederek yanındaki odaya davet etti.bende hiç tereddursuz pesindengittim.kalcaları sanki daha once hiç ellenmemiş gibi cok nacizane goguslerid
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle

sikiş hikayeleri,sex hikayeleri,Porno hikayeler,teen porno izle