FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
ESARBLI KOMSU Selam arkadaslar, basimda gecen müthis sex hikayesi bu siteden kaynaklanmasi gerek, takip ettigim günden beri cok etkilendim. Yeni tasindigim binanin (Evin) 7. katinda oturan Ayse`yle sürekli evin giris cikislarda veya asansörde karsilasirdim.Daha sonralari ise benim kizimin yasilarindaki kizini (5 yasinda) anaokula biraktiginda görüyordum. Ha bu olayi Almanyada yasadigindan yazi ve ifadelerimin eksik veya yanlis olabilir. Ayse bura dogumlu ve yaklasik 6 yil önce Türküyeden bir akrabasiyla evli olub dindar bir ailenin kizdi doyayisiyla kabaliydi. Benim yasimda yani 3
birgün ben çanakkale gezisine gidiyordum . bizim sınıftaki kızla yan yana oturuyorduk kızla üstümüzdekilerle ilgili konuşmaya başladık kıza ben " ebl kemerin çok güzelmiş dedim" oda "istersen çıkarabilirsin dedi bende "peki dedim . çıkarıyordum o sırada otobüs fren yaptı kız üstüme çıktı ve ikimizde bakıştık sonra öpüştük İsim : kadirMail : love_turkey17@hotmail.com
Eğlendirmenin Yolları Sicak bir yaz gecesiydi evde yalnizdim ve canim sikiliyordu balkona çikip bir sigara yaktim, sigarami içerkende etrafa bakiyordum oturdugumuz evler kooparatif oldugundan evler birbirine çok yakindi. Tam sigarami atmak üzereydimki karsi apartmandaki esmer güzelini balkonda gördüm yaninda bir arkadasida vardi. Esmer güzelimin adi hülya benden yasça büyük buna rahmen onu sikebilmek için çok kereler ugrastim hatta birgün otobüsde arkasina geçip elimi kalçalarinda ve külodunun üzerinde dolastirmama rahmen onu bi türlü sikmeyi basaramadim evde yalniz oturdugu ve yaninda
Telekız Geçen yaz bi arkadasimin evi bostu. Arkadasimla, bir telekiz çagirmaya karar verdik ve arkadasimin telefon defterinde hatiri sayilir bir yeri olan bir kizi çagirdik. Bu kizla daha önce defalarca birlikte olmustuk. Yaklasik bi saat sonra kiz geldi önce birer içki içtik. Biraz muhabbet ettik. Arkadasim kizin ve benim yanima geldi ve kizi öpmeye basladi. (bu noktadan sonra kizin adini yazicam: İpek) Bende elimi İpegin pantolonundan içeri sokup amini oksamaya basladim. Ortam hararetlenmisti. İpeği kucagima alip odaya geçtim. Sevistik. Daha sonra arkadasim kizla odada kaldi ben salonda
Bizler evli 35 yaşında karı kocayız. Kendi işyerimizde birlikte çalışıyoruz.Eşim gül le hep fantezi kuruyoruz.Bir gün bunu gerçekleştirmeye karar verdik.İlan vererek işyerimize sekreter alacağımızı söyledik. Gelenlerin 17 ve 25 yaş arasında olmasını istedik. İçlerinden en güzelini ve dul olanını seçtik. kadın tam manası ile 90/60/90 ölçülerinde ve eşinden 2 yıl önce boşanmış sarışın bir bayandı. Gül ona özel sorunlarını olursa söylemesini ve her konuda yardımcı olacağımızı söyledi. İki yıldır dul olmasından ve hiç bir cinsel ilişkiye girmemesinden dolayı cay falan verirken elimi tuttu ve çok
Bir ilk bahar sabahı evde yalnızken ev sahibi kirayı istemeye gelmişti. Tabiki gündüz olduğu için karısı gelmişti, bende nezaketen içeriye davet ettim ve çay kahve ne içersiniz diye sordum. O da bana soguk bir şeyler olsa daha iyi olur dedi. Ben ev sahibinin karısını her zaman hayal eder ve onu sikmek isterdim ve bu fırsatın geldiğini düşünürken mutfaktan da soguk birşeyler hazırlıyordum. Bu arada onu hayal ediyordum. Farkında olmadan yarağım kazık gibi olmuştu. Ben biraz gecikince o arkamdan mutfağa geldi ve bana yardım etmek istediğini söyledi. Ama gözleri benim kazık gibi olmu
Slm sizlere geçen yaz başımdan geçen anımı anlatmak istiyrum bn bursada yaşayan 27 yaşınad bi gencim oldum olası olsun ve tombullara bayaılıırm.Bir gün işten beni erken çarşıya yolladılar bnd arazi olurum diye sevinçle üzerimi değiştiirp işten çıktım otobüs beklerken 50 yaşların da tombul esmer bi hanımla yanyanay dık içimden ooooooh dedim şuna bak bi denk gelse falan derken bayan bana saati sordu saat 2 dedim sıcak olduğundan şikeyet ediyordu üzerinde pantolon ve kısa kollu gömlek vardı derken otobü geldi ve bindik tesadüf yanyaan oturmak nasib oldu otobüste tanışarak sohbeti ilerlettik oto
Millet ben 17 yaşında bir delikanlıyım 8. sınıfta bi kız wardı gülşah diye ben we bi kankim bi gün bu kızı en arka sırada dersde sııkıştırdık ben sag tarafından kankim sol tarafından okşamaya başladık.Ögle arasında arasında sınıfta kimse yoktu üçümüz haricinde arkadaşım kapıyı tutuyordu ben ise gülşaha yaklaştım direk dudaklarına yapıştım oda zaten geçen dersden ki zevkden dolayı bu onun çok hoşuna gidecek olacak ki elini pantolonumun arasından yaragımı tuttu direk sıraya oturdum we oda kucagıma oturdu etegini we kilodunu çıkarmıştım benim ki dim dik olmuştu götüne yavaş yavaş sokmaya başlamış
Eniştemle benim sex kasedimiz Ben tecavüz sayfasınada bir olayımı gönderdim.Adı ENİŞTEM onu okuyun sonra buna bakın. Eskişehirden döndükten sonra bir kız arkadışıma anlatmıştım.Kamerayla çekildi deyince kaset varmı diye sordu.Evet dedim .İzlemek istedi fakat hayır dedim.Nasıl olduysa beni ikna etti. Aradan 2-3 gün geçti.Arkadışımın evindeydik.En az beş saat evin boş olduğunu söyledi. Kasedi videoya taktık.İzlemeye başladık.Bana göğüslerin çok güzelmiş dedi.Bakmak istediğini söyledi.Bende videoyu izle dedim.Aradan yarım saat geçti.Hala izliyorduk. Artık iyice zevke gelmiştik. Bu be
Ben 22 yasında 1.83 boyunda esmer.yesilgozlu biriyim.... size basımdan gecen bır olayı anlatmak istiyorum; kayıt oldugum spor salonunda ikinci ayımı dolduruyodum, etrafımdaki guzel kızlardan kendımıben 22 yasında 1.83 boyunda esmer.yesilgozlu biriyim.... size basımdan gecen bır olayı anlatmak istiyorum; kayıt oldugum spor salonunda ikinci ayımı dolduruyodum, etrafımdaki guzel kızlardan kendımı alamıyodum ve bigun yine yorucu bir antremandan sora spor salonunun kafesıne oturrurken karsımda 35 yaslarında evli oldunu sonradan ogrendıgım guzel ve bakımlı bır kadın cıktı kadın gozlerımın icine bakı
Kısa olarak kendimden bahsedeyim, 25 yıldır Berlinde yaşıyorum, kışaylarında düzenli olarak saunaya giderim, anlatacağım olayda saunadagerçekleşti.Bir gün yine saunaya gittim, sürekli aynı mekana takıldığım için genelde saunayagelenleri tanırım. Çevremde bir kaç tanıdık sima vardı. Sanarium denilen saunabölümü 60% nem oranı ve 60 C derece sıcaklık ve sürekli değişen ışıklandırmadanoluşuyor, ilk işim bu sanarıuma girip vucutu ısıya yavaş yavaş alıştırmak için15 dakika kalırım. Tabiki bu arada hiç çaktırmadan amları seyrederim,yaşlısından gencinden her yaştan ve tarzdan müşteriler gelir. Bazen o
Bundan üç ay önceydi bizimkiler yazlığa gitmişlerdi.akşam eve gidince anahtarlarımın içeride kaldığını fark ettim.doğruca arkadaşım burculara gittim. eşiyle de samimi olduğumdan rahatça kalabileceğimi biliyordum. kapıyı burcu açtı. bu arada burcu ince uzun nefis bir vücuda sahip bir kızdır. Bir keresinde tatilde onun dimdik göğüslerini ve uzun bacaklarını hayal ederek masturbasyon yapmıştım.kocasının iş için 3 günlüğüne istanbula gittiğini ama yinede onlarda kalabileceğimi söyledi. sanki fantazilerim gerçek oluyordu.hep böyle bir fırsatı hayal ediyordum.yemekten sonra salonda tv seyrediyor
Saf Bengemi....Bi Guzel... Yengemle o gece yalnizdik,amcam evde yoktu ve ben her zamanZevce.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> arzuladigim yengemi bu gece sikecektim.Bu arada ben 18 yasinda yakisikli sayilacak bir gencim, ama nedense ask hayatim pek iyi deil, yani cogu zaman direk tatmin olmaya bakiyorum. Size yengemi de tanitayim, 35 yasinda dolgun dudakli got gogus yerinde pek tas gibi denmese bile guzel sayilacak bir kadindir.Gece amcam nobetciydi ve sansima o ben tam amcamlara geldigimde belli olmustu.Eve geldigimd
Bİ GÜN Bİ KIZLA TANIŞTIM ÇOK GÜZELDİ İRİ GÖĞÜSLÜ BEYAZ TENLİYDİ DAHA SONRA BENİ EVİNE ÇAĞIRDI SONRA ÜSTÜMÜ ÇIKARI ODA SOYUNDU BENİMKİNİ AĞZINA ALDI ÖYLE ZEVKLİYDİKİ ANLATAMAM SONRA SIRA SENDE DEDİ Bİ BAKTIM KIZDA YARAK VAR GİTMEYE KALKTIM TUTTU YALA DİYE ZORLA YALATTI SONRA BEN ONU SİKTİM ÇOK ZEVKLİYDİ SONRA BENİM BACAKLARI KALDIRDI SİKİNİ YAVAŞ YAVAŞ GÖTÜME SOKTU ÖLE ACIDIKİ BİLEMEZSİNİZ AMA BİŞEY YAPAMADIM BENİ SİKTİ SONRA BİDAHA HİÇ GÖRÜŞMEDİK Hikayeyi Gönderenin Adı : TayfunHikayeyi Gönderenin Mail : deli_jojuk26@hotmail.com
Bir asla erkek yok Merhaba ben hale kendimce cok güzel bir bayanım. Size hikayemi anlatmadan önce kendimi tanıtayım. Ben lezbiyenim daha dogrusu bu yola girmek istiyordum. Canım kadınlarla sevismek istiyordu. Erkeklerden bıkmıştım. Bu ise nasıl girerim derken bu olay basıma eldi. Ben hemen hemen her hafta iç çamasırı almaktan hoslanıyorum. Yine bir gün camasır alamk icin bir magazaya gittim. Iceri girdim iceride tezgahtar bir bayan ve yanında erkek vardı. Erkek oldugu icin rahat olamadım tabii tezgahtar bayan buyrun dedi ben ne istedegimi nasil söyleyecegimi bilemedim ama söylemek zor
|Bu anlatacağım hikaye 4 ay önce başımdan geçti.Benim yıldız adında çok güzel ve çok seksi bir yengem var. Aramızda 2 yaş olmasından dolayı aramız son derece güzeldir. Bir gün yengemlerde işim vardı. Abim bilgisayarının bozulduğunu onu yapmamı söyledi, ben de gittim. Kapıyı çaldım ve o an nefesimin kesileceğini sandım.Yengem bornozla karşımda. Ben şok oldum ama o bir tepki göstermedi çünkü beni beklediğini söyledi. içeri girmemi kendisinin de geleceğini belirtti. İçeri girdim ve oturdum. Yengem odaya gitti . ben artık dayanamadım taş kesilmiş olan sikimi çıkarıp 31 çekmeye başladım.Yengem içer
Evet hikaye severler daha once annemle tabulari astigimiz icin serbestce nerde yalniz yakalasam ya gotunu oksayip yada arkasindan sarilip surtunmeye basladim biz o gun aksama kadar evin siva islerini ve temizlgi bitirdik annem aksam yemegini hazirlamak icin mutfaga gitti bende hayvanlari yemleyip kardeslerimi komsudan cagirmak icin gittim komsumuz dur biraz sonra gelirler yemek yiyorlar dedi bende geri dondum annemin aynina anneme cocuklar yemegi yiyorlar diye haber verdim annemde tamam o zaman sen ocaga bak ben bir banyo yapayim dedi ama sonra donerek ocagin altini kisarak hadi sende gelde se
Merhaba Uzun zamandır bu siteye giriyorum ve bir sürü hikaye okudum tabi herkes gibi bende etkileniyorum. Ama bazı hikayeler çok saçma geliyor. Hikayelerde herkes tecrübeli ve herkes her şeye acık otomatikman hikayenin atmasyon olduğunu anlamakta zorluk çekilmiyor. Mesela hikayelerde karşıdaki kişi hemen anal ilişkiye yada sakso yapmaya hazır. Ya ben kaç kadınla birlikte oldum. Hiç karşılaşmadım öyle hazır olanına.Yazacaklarım tamamen gerçek ve yaşanmıştır. Bu arada evliyim mutlu sayılacak bir evliliğim var.. yeni bir eve taşınmıştık. Güzel ve hoş bir ev hemen karşımızdaki komşum daireden ark
Selam arkadaşlar benım ismim tamer size gercek bir hikayemi anlatacagım bire bir ve yaşanmş bir hikayedir artık sizin elinizde..:) ben msn alemınde takılmayı cok severim genelde chat sohbet odalarında takılır daha sonra msn alemıne suruklerdım elde etmek istedıgım kızı yine bir gün sohbet odalarının bırınde isminin banu oldugunu söyleyen bir kızla tanışttım kızla bıraz sohbet ettıkten sonra buranın sıkıcı oldugunu mse gelmesını soledım ondanda onay aldıktan sonra bu kız tamam demıştım:) gec saat lere kadar sohbet ettık havadan sudan ve en sonunda konuyu sexe getırdım onun da istedıgı buymus ka
Ben Emrah size başımdan hiç unutmayacağınız bir olayı anlatmak istiyorum bu olay ama gerçek bir hatıra olarak aklımdan kalmıştır. Bizim evimiz nazillide bir gün köyden oturan amcam oğlu evimize gelip bize iki gün misafir olarak kaldı sonra zorla beni kendi evine misafir olarak götürdü ben gittl ama keşke hep orda kalsaydım okulum olmasaydı ben zaten gelmezdim çünkü benim amcam çok zengin eve fazla oğramazdı ben evde ilk gittiğim gün benim amcamın hanımı güzü bende olduğu hareketlerinden belli idi çünkü verdiği firirikiklerden belli idi beni deliye çevirirdi ona baktığımı fark etti benim sikim
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle

sikiş hikayeleri,sex hikayeleri,Porno hikayeler,teen porno izle