FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
 Merhabalar. size başımdan geçen bir olayı anlatacam bu olay Fenerbahçe - denizlispor maçının akşamında geçti. Pınarın babasıyla benim peder FB maçını izlemek üzere evden ayrıldılar. Annemlerde komşuya gittiler. Dershanenein ilk günleri olduğu için Pınar evine biraz geç gelmiş saat 20 falandı. Bizim eve geldi annem sizdemi diye sordu. Bende hayır dedim. Misafirliğe gittiler die cvp verdim. Anahtarım yok dışarda kaldım dedi bende bize gel beraber otururuz dedim ok dedi. Karnın açmı die sordum hayır kafede yadik arkilerle dedi tamam die cvp verdim herzaman hoşlandığım biz kızdı PıNaR Ama er
SINIF ARKADAŞIM DİLARA  Ben 19 yaşında mavi gözlü uzn saclı cokta uzun deil,1.87 boyunda bi gencim.Sizin anlıycanız cok karizmayımdır övünmek gibi olasın kızların yalancısıyım.   Size gecen sene yani lise sonda başımdan gecen bir olayı anlatacam.Bizim sınıfta dilara adında 1.65 boylarında esmer dalgalı uzun saçlı güzel kalçalı iri göğüslü okul üniformasıyla bütün erkekleri baştan çıkartan bir kız vardı.   Bir gün beden dersinde dilaranın tuvalete gittiğini gördüm.üzerindesarı göğüslerini sarıp ortaya çıkaran bir badi,altında ise voleybolcuların giydiği kısa yanları yı
Merhaba,25 yaşındayım,geniş bir arkadaş çevrem var ve bunların arasından arkadaşım, Sevginin annesi Fatma teyzeye nedendir bilmiyorum ama müthiş bir ilgim vardı, Fatma teyze iyice kilolu,kısa boylu,esmer etine buduna dolgun.... 50 yada 55 yaşlarında seksi bir kadın,aslında bir çoğuna göre yaşlı bir kadın işte ama nedense onda beni çeken bir şeyler vardı,ben hep şişman kadınlara hasta olmuşumdur,öteden beri nerde büyük bir göt görsem,tahrik olurum;arkadaşlarım da beni bu konuda anlayamazlardı,çıtır çıtır kızlar varken naapcan bu koca götlüleri derlerdi,ama bence kadın dediğin etli butlu olur,he
onceden gencligimde yaptigimiz bir kac olayi bir arada anlattim simdi uc sene once yasadiklarimi yazacagim bizim bolgedekiler tanirlar ya tanisinlar ne yapayim yurt disindan izne gelirken koye 10 km kala arbayla sarampole uctum neyseki olumden yara almadan kurtulduk polis jandarma yaninda getirdigim bir miktar parayi sakladigim yerden cikardim gecenin karanliginda bu toplanan lara cok gozukmusku ertesi gun bir canta dolusu olarak rivayet ediliyor ve yol ustudur kasaba eh bizide epey taniyan var civarda ne kadar pezevenk varsa bana bir sekilde ulastilar sebeb bir canta dolusu para her gun ariyo
|ben o zamanlar 15 yaesındaydım.biriyle sikismek icin can atıyordum.yaz olmustu.teyzemler tatile gidecektim.teyzemler beni cok severlerdi.her zaman oraya gelmemi isterlerdi.gittigim sene enistemin aleti birbucuk senedir calışmıyordu.gittigim sene teyzem cok sinirliydi.cunku birbucuk senedir sikişmiyodu.teyzem 47 yasında olmasına rağmen cok güzeldi.1,65 boylarında 60 kiloydu.cok güzel götü vardı.hep sikmek istiyordum.neyse köye gittim.hep teyzemi izliyordum.teyzemin en büyük ve tek oğlu calısmaya gitmişti.o gün enistem sehre gitmisti.kac gün gelmeyecekti.ben iceride oturmustum.teyzem iceride iş
Tarihçi ve Ben slm ben 18 yasında yesil gozlu cevremdekı kızlara bakılırsada yakısıklı bir erkegım neyse fasla uzatmadan konuya geleyım bizim bir tarih hocamız vardı okulda kadınla her zaman kawga ederdim taki gecen gun olanlara kadar kadın ne soylese terslerdim gecen gun onun dersinden sınaw oluyorduk kadında daha genc gusel bir hocaydı cekıcı tyanı cok fazlaydı hele o gogusleri neyse sınaw bitti ben cvpları gecirirken kagıdı aldı ve kawga etmeye basladık ben hocayı iktirdin ve sıranın ustune dustu o sırada da sutun gibi bacakları gozume carptı as sonra gorusces senle dedi neyse bu mudure
merhabalar,ben mehtap,şu an özel bi lisede lise 3!te okuyorum ve istanbul da oturuyorum.Anlatacağım anı bu seneni başında geçti.Dayanılmaz şeyler yaşadım ve bunu da ilgilenenlerle paşlayaşayım dedim.Bu sene okulumuza Doğan adında çok yakışıklı bi öğretmen geldi ve çok gençti,aynı zamanda bekardı da.Sonra duyduk ki bizim derse de gelecekmiş.İlk derse geldiğinde biz bütün kızların aklı başından gitmişti.Çok çekiciydi.Herbirimiz ateşli bi şeklide hocayı kesiyorduk.Sanki yarış halindeydik.Aramızda bile hep onu konuşuyoduk.Hatta arkadaşların bazıları tenefüslerde onu düşünerek mastürbasyon yaptıkla
Herkese selam. burdaki fetisist hikayeleri okurken cok tahrik oluyorum. bari bende kendi basımdan geçenleri anlatıyımda siz okuyucuların tahrik olmasına yardımcı oluyum dedim. Ben asu 20 yasındayım.aslında pek güzel sayılmam ama çok bakımlıyımdır. erkekleri de bu çok deli eder herhalde.makyajımı yapıp birazda seksi giyindimmi erkekler gözünü benden alamaz. yine bir gün kısacık eteğimi giydim makyajımı yapıp dışarı çıktım arkadaşlarla buluscaktık. Otobüse bindim. ayagımdada çok sexi topuklu bi ayakkabı vardı. kırmızı oje sürmüştüm. erkeklerin bacaklarıma bakmasına alışkınım ama biç çocuk sürekl
18 yaşımdaydım mastürbasyon yaparken hep kadınların kölesi oldum bazı fanteziler kurardım.yine azdığım bir gün artık hayal kurmanın yeterli gelmediğini düşündüm ve komşumuz Leyla ablanın kapının önüne bıraktığı terlikleri yalamaya karar verdim.Leyla 36 yaşında180 boyunda 83_85 kiloluk tam bir dominant kadını andırıyordu.çok büyük kalçaları vardı vede göğüsleri.kocası gemici olduğundan 4,5 ayda bir gelebiliyordu evine .neyse ben operasyona başladım .annemler memlekete gitmişti.senede iki üç defa giderler ve en az bir ay kalmadan gelmezler.akşam dokuz sularıydı.oturduğumuz bina tek katlı iki dai
Saksocu Kız Kardeşim Ben şu anda 33 yaşında evli biriyim. Benim anlatacaklarım bundan 16 yıl önce olan bir olaydır. O zamanlar lisede okuyordum. Okuldan eve geldiğimde evde kimsenin olmadığını farkettim. Yemeğimi yedikten sonra kızkardeşimin odasına girdiğimde onun hatıra defterini buldum. Merak edip okumaya başladım. Kızkardeşim o zamanlar kendisi küçük ama yaşı oldukça büyük gösteren bir kızdı. İri göğüsleri ve ince beli ile güzel bir kızdı. Defteri okuduğumda şaşırdım. Çünkü kızkardeşim günlüğünde, tanıdığım bir çocukla nasıl seviştiklerini yazmış ve büyük bir zevk aldığını itiraf e
Merhaba ben 21 yaşında bir gencim.Bu hikaye 2 yıl önce oldu ama hala aklımda.Bir akşam üzeri okuldan gelmiştim ve evde ler vardı.Hoşgeldiniz sohbetinden sonra odama gittim ve bilgisayarın başına geçip ensest hikayelerimi kaydettiğim dosyadan en güzelini seçtim.i her zaman arzuluyordum. 39 yaşında balık etli sarışın ve harika bir poposu vardı.Hikayeleri okurken odaya girdi ve bende hemen dosyayı gizledim.Bana ne yaptığımı sordu bende resmen geveledim.Sonra ne yaptığımı göstermemi söyledi olmaz dememe rağmen dosyayı açtı ve okumaya başladı.Çok utanmış ve korkmuştum.Bana sen benimi düşlüyorsun d
Slm ben arzu olay başımdan 6 ay önce geçti.bizim alilede bir kız benim birdebenden 4 yaş büyük kuzenim alev abla.kendisi 21 yaşında ve bugüne kadar birkaç sevgilisi oldu.yine bigün konuşurken benim erkek arkadaşımın olup olmadığını sordu.bende yok dedim.bu arada alev ablam dolgun göğüsleri ve kalın dudaklarıyla çok seksi bir görünüme sahiptir.bana ilişkiye girme teklifinde bulundu.çok şaşırmıştım ama göğüslerinede deli oluyordum.bendede biraz lezlik vardır.teklifini kabul ettim.bende 17 yaşımda liseli bir çıtırdım.sadece kocaman ve güzel kalçalarım vardı.önce bana film izletti.o biyere kadar g
slmm ben esmer yakisikli 27 yasında karadenizdenim uykumgibigelsene@w.cn msnnemm ekle tanısalim ciftler.. Benım fantazim ciftlerle beraber olmak ve bunu 3 seneyı gec gın bır zamandır doyasıya yasıyorum bazı hıkayelerı yazıyorum bazılarını ızın alamadıgım ıcın cıftlerden yazamıyorum.ben profosyenel bakarım bu ıse herzaman.Basıt bır olay deyıldır benım ıcın ben tek erkekde olsam her hıyar dıyene bır avuc tuz alıp kosmam karsılıklı guven beyenı ve en onemlısı hıjyen bakımlıyım bakımlı severım .Burada hıkayelerı okuyorumda cıftlerle beraber olan arkadaşların hıkayelerı hemen yatıp kalkıyorlar ev
OTOBÜSTEKİLERR MRB !! öncelikle olayı en başından anlatıyım...arkadaşla sinema dönüşü otobüse bindik.. otobüse bindiğimizde dikkatimizi hiç bişe çekmemişti,sonra birden önümde oturan çocuğun amıma baktığını fark ettim...bide arkadaşına beni gösterince iyice zewklendim :) yanımdaki arkadaşada bakmaya başladılar öyle böyle deil...resmen gözleriyle sikiyolardı!!! yaşımız 16 fakat daha büyük gösterioruz..sonra biz oturcak yer gördük bu yerde onların arka taraflarıydı biz oturduk,karşımızda 2 kişilik boş yer wardı..birden arkalarına döndüler yerin boş olduunu görünce oturdular..bu sefer ac
|her zaman gittiğim evli birisiydi. bi gün bi film aldım seyretmeye başladık.sonra sana bi sürprizm var dedi. merak ettim. ama gözlerini kapa dedi. kapattım.sonra o güzel yumşak elleriyle ellerimden tuttu.bi yere götürdü gittiğimiz yer yatak odasıydı.gözlerimi açtım.yatağa uzanmıştı.üzerinde kısa bi elbise vardı.gözlerime bakıp beni istiyomusun dedi? şöyle bi durdum!!! sonra öpüşmeye başladı gecç ve güzeldi.ikimizde çıplak kalmıştık her yarini yaladım kokusu teni çok güzeldi amını yalamaya başladım tadı çok hoştu. hadi içeme gir demeye başladı . umursamadan yaladım en sonunda onu kırmadım için
geçen sene yenibir işe başlamıştım. uzun zamandır işsiz olduğum için işbulduğuma seviniyordum. Aynı işyerinde çalışanselinle tanışmamızda böyle oldu. Selin çok güzel ve seksi bir kızdı. başlardayeni olduğum için yakınlaşmaya onadokunmaya cesaret edemiyordum. ilerleyen günlerde samimiyetimiz yavaş yavaşartmaya başladı. artık her konuda rahat rahat konuşurolmuştuk. bazen akşamlarıberaber takılıyorduk ama her seferinde ben sadece onu eve bırakıyordum.birgün patron seline bir iş verdi ve bitirmeden çıkmamasını söyledi. iş çok uzunsürecekti. selinde benden yardım etmemi istedi.severek kabul ettim.
Komşu Kızı Aslı Komşumuzun aslı adında bir kızı vardı benden 1 yaş büyüktü. güzelliğini burda anlatmak olmaz sanırım. Süt gibi vücuda sahipti ve balık etinde dolgun bir kızdı. Bana dünyanın en tahrik edici kızı gelirdi her zaman ve ona olan susuzluğum yıllarca sürdü. Her zaman kapının dışına koyduğu ayakkabılarını koklar ve yalardım çok güzel olmasına karşın ayakkabıları leş gibi kokardı fakat bu koku ne kadar çok olursa beni o kadar çok tahrik ederdi. Ayakkabısının içinin tuzunu deliler gibi emerdim ve oracıkta boşalırdım. Özellikle kundura ayakkabısı yaz günü çok hoş olurdu onun
Serapın üst katımıza taşınması iki sene önce idi.Zamanla merhabalaşmalar sonunda sohbet eder olmuştuk.Yeni boşanmıştı ve kızının eğitiminin aksamasından korkuyordu.Lise iki ye giden Çağlaya yardımcı olabileceğimi söyledim.Öğretmen misin dedi.Hayır ama üniversite sınavında ilk 50 ye girmiştim.Hoş,15 sene oldu ama,hala yardımcı olabilirim dedim.Bu konuşmanın ardından Çağlayı yaklaşık bir buçuk senedir sınava hazırladık.Bu süreç zarfında Serapla yakınlaşmış,hatta hoşlanma ötesine geçmiştik.Yine de her şeyi boş ver,artık her şey gönlümüzce olsun dememiştik.Ertesi gün işyerime gelen telefonda Çağla
Abimin Karısını Ele Alınca ben 19 yasında bır gencım.yengemle abım daha yenı 1 ay once avlandiler.yengem 22 yasında guzel ve etli butlu ,ama kilolu deil anlarsınız yanı.goğuslerive kalçası benı cıldırtıyodu.herneyse yasadığım olay daha 4 gun once idi. evde abim ,yengem ve ben kalıyoruz.abim işte iken yengemde akşama yemek hazırlıyodu.ustunde saece omuzlarından diz ustune kadar bir elbise vardı.bacakları cok guzel ve goğusleri fırlıcak gibi dehset bişiydi.yengemı istiyodum ve hemen yenge pantalonumu dikermsn dedim tamm geliyom dedi.pantalonu verdım dikmek için ustune cekerken amına kadar el
Slm arkadaşlar ben hakan 33yş izmirde yaşamaktayım 8senelik evliyim karim günay 30yaşında minyon tipli ama muhteşem fizige sahiptir karımla 18yasında tanıştik evlenmeden herşeyi paylaşmıştık sadece benim pasif oldugum hariç evet pasiftim ama karım bilmıyodu izmiri bilenler iyi bilir fuarda topların takıldığı uzun havuz diye bir yer vardır orada toplar ve sikiciler birada gezer isteyenler sikişirdi bende orada 5sene önce 40 yaşlarında izmirde çalıştıgim şirkete yakın handa kapıcılik yapan rahmi abiyle tanışmıştım ve haftada 2yada 3kez beni handa kimse yokken sikerdi rahminin yaragı 23cm ve cok
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle

sikiş hikayeleri,sex hikayeleri,Porno hikayeler,teen porno izle