FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Selam ben Neslihan 21 yasındayım.esmer 1.70 boyunda güzel ve cekici bir kızım.kız arkadaslarıma olan ilgim lise yıllarımda basladı ve suan üniversitede yurtta tam anlamıyla arttı ve pekisti.önce sizlere lisede ilgimin baslamasıyla ilgili kız arkadaslarımla ilk masum yakınlasmalarımı anlatıcam. Biz lisede 4 samimi arkadastık ben Aysu Gamze Elif hep beraber gezer.beraber eglenırdık arada evlerde toplanır egleneır sakalasır kendı capımızda oyunlar yarısmalar yapardık.bir gün gamzelerde toplandıgımız gün elif bugun yarısma yapalım ve en güzel gögüs secelim dedi. Herkes once utana sıkıla so
Bir bira iki bira derken 5 bira yapmıstık arkadaslarla (ben bir bira içmiştim) arkadaslar(2 kız bır oglan 1de gay) tabi böyle olunca herkes ucmus aklı basında olan bır ben varım benm arkadaslar da hemen oltaya dusmeye hazır kızın bırını aldım adı tugce cok guzel balık etlı memelerı kocaman dırekt olarak sordum benımle yatarmısın dıe yatam dedu bende hemen onu soydum sıkımı amına soktum daha onceden kızlıgı bozulmustu zaten onun ıcın amı ıle pek fazla ugrasmadım gotunu sıkmeye gectım gotunden cıkarttım aletımı ve agzına soktum bosaldım sonra gay olan arkadas bızı merak etmıs geldıgınde on
Bacanağım o hafta köye tarla ekim biçim işleri ile uğraşmaya gitmişti. Tam bu sırada küçük oğlu rahatsızlanınca baldızımda benden yardım istedi ve çoccuğu doktora götürdük. Yürüyerek gitmiştik doktora yakın sayılırdı. Giderken çocuk baldızın kucağındaydı ve baktım baldız yorulmuştu. Ver bana ben taşıyayım dedim İtirazsız kabul etti. Tam çocuğu kucağıma almak isterken uzattığım ellerim baldızımın göğüslerini çocuk yerine kavrayıvermişti. Sesini çıkarmadı aksine hafif bir tebessüm etti. Bende elime o taş gibi göğüsler gelince oldukça mutlu olmuştum. Sikimde kalkıvermişti. Neyse çocuğu doktora gö
Bursada bir lisede okuyordum birgün beden dersine rahatsızım diye girmedim bizim sınıftaki ece adındaki kız bir bahaneyle girmemiş sınıfa geldi kızla zaten kavgalıydık ve yine tartışmaya başladık o bana erkek değilin erkeksen göster sikini dedi bende gösterirsem yalıncan mı dedim evet dedi bu konuşma sırasında zaten benim ki tavana vurmuştu çıkartıp gösterdim baştan karşı gelmesine rağmen sonradan yalamaya başladı bende boş durmadım ikimizi zevklenmiştik daha fazla dayanamayıp sik beni dedi bende dururmuyum sıranın üstüne yatırıp arasına giriverdim başını sokarken bi çığlık attı ve onu deli gi
Merhaba ben gülay ; daha önce sizlere 2 hikayemi göndermiştim Ne oldu Anlamadım 1 ve Nasıl oldu anlamadım 2 fırsat buldukçada göndermeye devam edecem bu arada göndermiş olduğunuz maillere teşekkür ederim bu mailler sayesinde 2 kişi ile tanışıp seviştik umarım başkalarıda olur çünkü ben sexe doyamıyorum ileride onları anlatacam sizlere.Neyse daha fazla uzatmadan başlayalım.Daha önceki hikayemde banyoda kalmıştık devamında banyodan çıkıp yatak odamıza gittik yatakta biraz daha oynaştıktan sonra uyuya kalmıştık ee o kadar sexten sonra yorgunluk çöktü tabi sabahleyin arkadaşımın öpücükleri ile uya
|açılan kapının sesiyle gözlerimi açtım.gelen ayşe ablaydı.kalk lan köpek annem alışverişe çıktı.temizlen gerekiyor esma hanım gelecek.ben yorgunluktan ve gördüğüm işkencenin etkisiyle bitap düşmüştüm.duymadınmı köpek dedi yanıma yaklaştı saçlarımdan tuttu.beni ayağa kaldırdı.suratıma gelen tokatla sarsıldım.neyse dua et seni esma hanıma saklıyoz bugün yoksa ben sana nneler yapardım.elınde bi kayış vardı.kayışı boynuma geçirdi.ellerim arkadan bağlı boynumda kayış beni asılıyordu.banyoya soktu beni.temizleyelim seni küçük bey küvetin içine soktu beni.banyoda büyük bi hortum vardı .onu musluga t
Bu macera başımdan iki yıl önce geçti. Ben işyerinde tek başıma oturmuş internetten sex sayfalarına bakıyordum. İş arkadaşlarım Aysel,Nuran ve Tuğba birden içeri daldılar. Ne yapacağımıBu macera başımdan iki yıl önce geçti. Ben işyerinde tek başıma oturmuş internetten sex sayfalarına bakıyordum. İş arkadaşlarım Aysel,Nuran ve Tuğba birden içeri daldılar. Ne yapacağımı anlayamadım. Çünkü onlar delice beni ellemeye başladılar. Kendimden geçmiştim. Artık bende onları istiyordum. Tuğba organımı yalarken Ayselde kilotunu çıkarmış benim onu yalamamı istiyordu. Dayanamadım ve onu yalamaya başladım. S
Merhaba ben .Çevremde bunu bilen kimse yok.Bundan 2 yıl önce tatilden İzmire dönerken otostop yaptım ve beni yalnız başına seyahat eden lüx arabalı biri beni arabasına aldı. Zaten canı sıkkın olan adam yanına konuşacak birini arıyomuş. Muhabbete başladık adı Hakan ve özel bi şirkette pazarlamacıymış. Konu dönüp dolaştı sexe geldi. Çok kişiyle yattığını sexten çok zevk aldığını söyledi. En çok göt sikmenin zevkinden bahsetti. Derken sikinin çok büyük olduğunu dikken hiçbir kadının red edemeyeceğini iddia ediyordu.Sonra sikini çıkarıp bana göstermek istediğini söyledi . Ben de bi şey demedim zat
ŞEHVETE SEYAHAT Uzun süredir çalıştığım okulda kelimenin tam manasıyla insanın aklını başından alabilecek çelicilikte esmer bir öğretmen arkadaşım vardı;Fakat ne yazık ki evli ve bir çocuğu olan Tülin sadece heyecanlı hayalleri süsleyen uzak bir zevk ögesi olabilmişti benim için. Giydiği dar pantolonlar uzun bacaklarını tüm güzelliğiyle sergilerken kıyafetinde mutlaka dekolte detaylar bulabilirdiniz. Hele diz seviyesindeki eteklerindeki küçük yırtmaçlar otururken kendisine ,acaba bilerek mi yapıyor diye düşünürdüm hep, verdiği seksi hava ağzınızı kuruturdu. Beraber gittiğimiz
Merhaba arkadaşlar ben boludan tolga 26 Yaşındayım ve sizlere 1 sene once hemşire komşumuz aysegul teyzeyle olan birlikteliğimi yazacağım. aysegul teyze idare eder güzellikte, hafif tombul, kara tenli, 38 yaşındadır. Hemşireler ne azgın olur bilirsiniz. Onu sikmeyi çok uzun zamandır düşünüyordum ama bir türlü fırsatını bulamamıştım. Sonunda müthiş bir plan yaparak, onu ne olursa olsun sikmeyi kafama koymuştum. aysegul teyzenin bir izin gününde onlara gittim. Beni içeri davet etti. aysegulnin üstünde tayt ve ona küçük gelen bir t-shirt vardı. Göğüsleri öyle büyüktüki sütyenini deleceği dışa
ERZURUMDAN SELAMLAR Erzurumdan tüm hikaye severlere selam ogün hava çok soğuktu ve ben eve yürüyerek gidiyordum hafiften kar yağıyordu canım acaip derecede sex istiyordu. otobüs durağının önünden geçerken yaklaşık 10 kişilik bi bayan grubunun minübüse bindiğini gördüm gideceğim yönle alakası olmamasına rağmen bende onların peşinden dadaşkent minübüse bindim kızlar düğünden çıkmışlardı ve hepsi çok sexi giyinmişlerdi birisi tam önüme geldi zaten araba sıkışık olduğu için kalçaları aletimin tam önündeydi kıvrak bi hareketle aletimi kalçalarına değdirdim ilk önce terettütlüydüm ama k
Kezban Teyzem meraba arkadaslar size bundan 1 yıl önce yasadığım bir anımı anlatmak istiyorum komşumuz kezban teyze 41 yaşında balık etli kocaman götlü çok sexi bir kadın.birgün beni evine çağırdı ve mobilyaların yerini değiştireceğini ve bunu tek basına yapamayacağını söyledi. bende yardım edebileceğimi söyledim ve mobilyaları düzelltmeye basladık altında dar ve uzun bir etek üstünde dar bir badi vardi birden mobilyayı tutmak için eğildi ve götü tüm güzelliğiyle ortaya çıktı yarram hemen kalktı birden tuttuğu mobilya devrildi ve ikimiz birden mobilyanın arka tareafında dar bir alanda s
Benim hikayemin içerisinde geçen isimler birebir doğru ve gerçektir bu olay benim başımdan 1 hafta önce geçti annem 36 yaşında kumral 1,72 boyunda kilosunu bilmiyorum boyu ile kilosu orantılıdır neyse hikayeme geçeyim ben İstanbul da babamla beraber pazarcılık yaparak hayatımızı geçindiriyoruz .babam çok aksi bir adamdır anneme en ufak bir hatasın da bağırır öfkelenir sinirlrnirdi. Annemse babamın aksine çok sakin gün görmüş akıllı bir kadındır ben18 yaşındayım babam annemle 16 yaşında evlenmişler onun için benimle annem arasında pek yaş farkı bulunmuyor habide annemin kızlığı küçük yaşda yırt
 merhaba ben 22 yaşında biriyim anlatacağım hikaye tamamen gerçektirçocukluğumdan beri aynı mahallede yaşadığım emine ile aramız çok iyi her seferinde evlerine gittiğimde bana karşı bi ilgi gösteriyordu yakınlık bakışları farklıydı anlamıştım neyse emine geçen kış evlendi köyden birisi ile ara sıra babasının evine gelirdi annesine yardım etmek için ben tv tamircisiyim emine evin tek çocuğu ve babası vefat etmiş   bi gün annesi tel etti tv almıyor diye bende öğle araba ile köye çıktım herkes fındık bahçelerinde idi yaz günü  bende eve çıktım ama aklımdan emine geçiyordu çok
Slm ben gogo ankara da bi apartmanda oturuyom 18 yaşındayım neyse başlim.bizim bi komşumuz var fatma teyze onunda bi oglu hakan hakan 5e gidiyo ve çogunlukla ödevlerini bana yaptılıyo yine böyle bigün bize geldi evde kimse yokdu ve ben azmışdım kapçaldı açdım ve oydu aldım onu içeli ödevimi yaparmısın dedi bende tamam ama şartım var dedim ne dedi dedim tamam sonna söylelim dedim ödevi yaptım benim odada idik üstümde picona vardı kapıyı kitledim ve sikimi çıkartdım ne oldugunu şaşıldı ne yapıyosun dedi ben de hiç acımıcak dedim kaçmaya çalışdı ama yakaladım sikimi agzına verdim ısılmaya çalışd
Selam... Ben DHARMA. İstanbul`da kendime ait iş yerimde ticaretle iştigal etmekteyim. 42 yaşında esmer 1.80 boylarında ve atletik yapılı biriyim. Yaklaşık üç sene önceydi. İşim gereği karşılıksız çıkan bri müşteri çekini işleme koyup tahsil etmesi içinher zaman çalıştığım avukatın ofisine gidiyordum. ın iş yerine vardığımda ofisi kapalı ve tabelası sökülmüştü. Şaşırmıştım doğrusu. Belki taşındığını düşünerek hemen yan taraftaki bir ofisin kapısını çalarak sormak istediğimde... Tanrım içerde müthiş güzel bir bayan karşımdaydı. Sanırım bir kaç dakika onu syre dalmakla geçmiş hiç konuşmamış olmal
|Arkadaşımla tavla oynamayı çok severiz yine bir akşam arkadaşım tel açtı gel tavla oynayalım dedi gittim arkadaşımın kardeşinin kız arkadaşıyla orda tanıştım gerçekten çok hoş bir bayandı sonraları her gittiğimde oda oradaydı benim arkadaşıma gittiğim zamanlarda oda arkadaşımın kız kardeşinden haberi alıp kendiside geliyodu bunu farketmiştim her görüşmemizde beni gözetliyo, devamlı aletime baktığını görüyordum bende gerçekten çok bakımlı ve etrafı tarafından beğenilen bir gencim. yine birgün arkadaşla tavla oynuyoruz oyun bitti kendisi sen otur ben duş alıcam sonra film izleriz dedi peki dedi
BIRINCI HIKAYEMDE BALDIZIM VE SIBELLE YAŞADIKLARIMI ANLATMIŞTIM SIBEL DOGUM YAPTIKTAN SONRA OGLUM OLDU SIBELDEN BU ARADA SIBELE GITTIK EŞİMLE EŞİM BEBEGI OYLE SEVDIKI INANAMADIMBENDEN OLDGUNU BILSE NELER YAPARDI KIM BILIR AMA BI YANDANDA SIBELI AŞIRI SEVDGI İÇİN BIŞEY DEMEZ DIYE DUŞUNUYODUM BALDIZIMLA ILIŞKIMIZ IYICE ILERLEMIŞTI HER GUN ONU SIKIYODUM GOTUNE O KADAR HASTAYDIM KI ARTIK ONA BAGIMLI HALE GELMIŞTIM HERGUN İŞTEN BIRAZ ERKEN KAÇIP EŞİM GELMEDEN ONU BI KEZ GOTUNDEN SIKIYODUM GERÇEKTEN HER GUN DAHA GUZELLEŞIYODU HERGUN İŞ BITESE ONA GITSEM DIYE GUNU GEÇIRMEYE ÇALIŞIYODUM O KADAR IYI A
Olgun Gelinim..! Merhabalar ben istanbul dan yazıyorum.43yaşında165 boyundayım. Bundan 8 ay önce hayatımı değiştiren bir olayı paylaşmak istiyorum.Gelinim 32 yaşında 178 boylarında gayet iri memeli sarışın,geniş kalçalı afet bir kadındır,oğlum25yaşında 170boylarında normal bir geçtir.Oğlum bundan 4 yıl önce yaş farkı olduğu için istemediğim bir evlilik yaptı.Ama gelinim çok akıllı ve saygılı,uyumlu biri çıktı. Bir sabah oğlanın odasından kavga sesleri geiyordu,oğlum:``bıktım artık senin bana çocuğunmuşum gibi davranmandan,defol git başımdan``diyerek evden çıkıp gitti,tabiki karımd
Yengem oldum olsı ilgimi çeker bir gün dayımı ziyarete gittim yengem bana dayımın şehir dışında olduğunu söyledi beni içeriye davet etti bende yengemi kırmayıp içeri girdim içeriye girene kadar aklımda hiçbir şey yoktu kanepede otururken yengemin giydiği şort dikkatimi çekti ve benim ufaklık faaliyete geçti bu durum yengemin dikkatini çekmiş olacak ki bana kız arkadaşımla aramızın nasıl olduğunu sordu bende anlamazdan gelip neyi diye sordum annarsınya dedi o iş bende duygu sömürüsüne başladım tabi kız arkadaşımdan bu konuda hiç anlaşamadığımdan falan ve bana kendini çekici bulup bulmadığımı so
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle

sikiş hikayeleri,sex hikayeleri,Porno hikayeler,teen porno izle