FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Tekrar merhabalarBen holladadan Mert (25 yasindayim ) size daha once fetish ve esler hikayelerimi yazmistim okuyamayanlar icin ozetle anlatayim.Benim devamli musterim hasan abi karisini tatmin edemedigini bana guvendigi icinde karisini teklif etmisti ve bende karisi ilen cinsel iliskiye girdim.Gecen hafta selda hasan abi ilen tekrar hollandaya geldi ve hasan abi seldayi bana biraktiktan sonra kendisi tekrar turkiyeye dondu karisi ilen 10 gun ben ilgilenmeliydim ve bana belirli miktarda para birak i seldanin butun ihtiyaclarini karsilamam icin. Neyse selda ilen devamli gittigimiz turk restauran
Unutamadığım gay Ben 28 yaşında yapılı esmer kıllı vücutlu, kirli sakallı birisiyim... bir yaz günü soğuk birşeyler içmek için bir cafeye girdim... ve etrafa pek bakmadan boş bir masaya oturdum... ama iyi kide o masaya oturmusum yani... karşım da 20-22 yaşlarında parlak ve bebek yüzlü birisi oturmuş beni süzüyordu... ilk bakışta anlamıştım onun ibne olduğunu... bir yandan onu nasıl sikeceğimi hayal ederken bir yandan da onunla tanışma yollarını arıyordum... ama sağolsun tanışma işini o halletti... neyse tanıştık... ikimiz de aradığımız tipleri bulmuştuk sanırım... o yapılı kıllı erkeklerd
slm millet ilk önce kendimi tanıtım ben 16 yaşındayım 1.82 boyum var. ablam ise benden 5 ,6 santım kısa ve bıras kılolu ama abartılı deıl balık etlıden bıraz fazla.herneyse konumuza gırelım.ben ablamı 2 senedır sıkmek ıstıyodum . ve ben gece 12 ye kadar dısarlarda mahallede takılırım 12 de gelırım. o sırada ablam pc de oturur o kalkınca ben otururum.gece 4 e 5 e kadar pc deyımdır.herneyse bırden aklıma unlu pornocu julia bond geldı ve azdım. o sırada aile içi sex hikayelerini okuyodum.ablamlada ben aynı odada yatıyom. o zaten hemen pc yanında yatar .herneyse yaz havası ablamda shortla yatıyor.
ben 30 yaşın da bir erkeğim kayım çok cins biridir ama karısı çok güzel türbanlı bi kız hergün birbirimize gelip gidiyoruz.ama ben ona hastayım altına daracık pantolon giyer üstüne dar bi badi beni deli ediyor.her seferinde şakalaşırdık.bir gün kocasıyla kavga etmişle bende kayınım kızmış bize geldi bende işim var deyip evden çıktım hemen yengemin yanına gittim yengem üzerinde eşortman la kapıyı açtı ağlıyordu ben teselli etmek için onu saçlarını okşadım ve odaya geçtik sonra ben tam zamanı dedim ve onu dudaklarına yapışıp öpmeye başladım. enişte ne yapı yon sen diye bağırdı ben sana evlendini
Karımı seyrettim Adım Murat 38 yaşındayım. karım Derya 35 yaşında.10 yıllık evliyiz. Çocuğumuz yok. penisimin boyu 14 cm olmasına rağmen cinsel hayatımız çok iyi. Sevişirken argo konuşmak ve fantaziler kurmak ikimizinde hoşuna gider. Benim en büyük fantazim büyük penisli bir erkekle karımın sevişmesini izlemek. karım önceleri bu düşüncelerime kızsada zamanla onunda hoşuna gitmeye başladı ve benzer fanteziler düşünmeye oda başladı. 2003 yılının Haziran ayı sonlarında 1 haftalığına Antalyadaki otellerden birine gitmiştik. otelin animasyon ekibindeki 1.90 lık Kerem hem benim hemde karımı
Meraba ben cem 35 yaşındayım ve aydınlıyım uzatamadan konuya geçelim annem bi gün beni yıkıyodu ama ozaman lar daha 9 yaşındaydım bi gün bizim mahalleye kimse gelmezdi kimse yokdu bigün ben 15 yaşıma bastım evleri gözetliyodum :D işte bi baktım kadın fahişe bende su satıyodum para için işte sonra bu fihşenin evini gözetliyodum bi baktım eve bi adam atmış kim beni siker se obenden daha sikmek istiyor dedi herkes toplandı herkes sıra sıra sikiyolar bende dedim ki neden bende sikmeyim işte 21 yaşıma girdim bi fahişe buldum gün boyunca sik siktim siktim baktım kadın ahhhhhhhh uhhhhhhhh
Çadırda meçul kişi merhaba sexhikayeleri okurları. benim adım ferdi başımdan geçen olay bundan 3 yıl önce geçti çok abaza kalmıştım; ve arkadaşım bana amsikecekmisin lan dedi. bende hiç düşünmeden tamam dedim ozaman akşama hazır ol dedi. ben herzaman hazırım dedim. akşam oldu ve arkadaşım gidiyoruz dedi birlikte sahile dogru yürümeye başladık ben çok heyecenlıydım. biryandan kadını düşünüp nasıl sikeceğimi hayal ediyordum yarrağımın başı balon gibi şişmişti :))))) pantolonun içinde zapt edemiyordum ve nihayet sahile gelmiştik arkadaşım bana şu ağacın altındaki çadırın içinde karı seni bek
Aganigilüplüp Bundan 3 yıl önce çok sorunlu bir ergen olan ben, evden kaçarak selçuğa dayımların evine gitmiştim. Bir hikayemde kendisinden bahsettiğim kuzenimle dışarı çıkmıştık ve 2şer tane bira alıp oranın yüksek biryerine oturup içmeye gittik. Biz tam alkol+bunalım modundayken hafif meşrep ve oldukça çirkin, çingenemsi bir kadın geldi ve "aganigilüplüp" istermsiniz diye sordu, ben ilk başta anlamadım ve mal mal baktım sora kadın eliyle sikişi tasvirleryerek tekrar etti ve ben de hem 2-3 aydır sikişsiz olduğumdan hem de halen bakir olan kuzenimin milli olmasına vesile olabilmek adı
Orta Yaşlı Dolgun Popo Taciz kadar zevkli bir şey olmasa gerek... Belkide sex hayatının en zevk veren tarafıdır taciz... Karşındaki istesin yada istemesin ona sürtünmek arkasına önüne dayanmak ellemek harika bir duygu ve bunu günün her saati her yerde yaşayabilirsiniz.. İş yerinde, sokakta, semt pazarında, otobüste, minibüste... İllaki yatağa girmeniz ya da sizi isteyen bir partner bulmanızgerekmez... Semt pazarının kalabalık bir saatinde pazara gidip yüzlerce popoya kalçaya göğüse dokunabiliyorum... Elleyebiliyorum ya da aniden duran bir kadının yada kızın arkasına dayanabiliyorum... Ben
Amcamın Kızı Sevda Ben bursadan ali benim hikayem amcamın kızıZevce.com da kaç tane sevda varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> sevda ile amcamın kızı yaklasık 1,60 boyunda ve mınyon tipli bırsey goguslerı harika dene bılecek kadar var hele kalcaları muhtesem ben ona kucuklukten beri asıgım diye bilirim Amcamın kızı ewlendigi zaman cok zoruma gıtmıstı bızım aıleler bıraz tutucu oldugundan hep bu duygularımı bastırdım ve baya zaman gectı aradan ve simdi 3 cocugu var 1`i ikiz ama ınannın o 3 cocuk nerden cıktıgını hala anlayamadım hala o mukemm
Merhaba ben BAYRAM.Ben 18 yaşındayım 2 ay evvel başımdan geçen birolayı size anlatacağım.Ailemle oturduğum apartmanda üst komşumuzun kızı cansuvardı.Aynı yaştaydık cansu mavi gözlü sarışın bir fıstıktı.Yürüyüşüne hastaydımtek ben değil çevredeki tüm erkekler,kız öyle bir kıvırtarak yürüyordu ki of...ama ona bir türlü açılamıyordum.cansu babasıyla yaşıyordu çok iyi hatırlıyorum babası iş için şehir dışına çıkmıştı.Ben akşam yemeğinden sonra odama geçim DVD’ye bir porno film koydum film beni azdırtmıştı anneme ben bu gün arkadaşımdakalacağım diyip evden çıktım sokak kapısına kadar indim sonra v
Osmanla Sürekli Sevişiriz Ben Cansel 23 yaşındayım biraz büyük bir götüm olmasına rağmen güzel bir kızım. pek çok adamla birlikte oldum bazen zevk için bazen de para için hikayemdeki adam 45 yaşında bir iş adamı karısının ona veremediği bir çok şeyi ben veriyorum ona..bir cumartesi akşam yine bir meyhanedeyiz ben içkiyi biraz fazla kaçırmıştım,nereye gidiyoruz dedi vayy dedim demekki beyimiz karısından izin almış geceyi benimle geçirecek otele gidelim dedim.başım dönüyor durmadan arabaya bindik trafik var elimi osmanın penisinin üzerinde gezindirmeye başladım ne yapıyorsun dedi bunu beklem
Ben 23 yasinda, uzun boylu, esmer, Ankaralı bir gencim. Anlatacağım olay gerçekten yaşanmış bir olaydır. Annem Füsun, 49 yaşında, 1.70 boylarında 60 kilo, açık görüşlü modern bir kadın. Çocukluktan beri ona karşı cinsel bir yakınlaşma hissetmekteyim. Babam işlerinden dolayı çoğu zaman Kütahya`da olduğundan annem ve ben evde yalnız kalıyoruz. Tabii ki annem ne zaman banyoya girse soluğu hemen anahtar deliğinin önünde alıyordum. Onun o kavun gibi memelerine, sütun gibi bacaklarına, kabak gibi götüne, kayısı gibi amına bakıp 31 çekiyordum. Ama artık dayanacak gücüm kalmamıştı. Anne manne, ne
Selam ben meral45 yasındaoldukca güzel bayanımmayıs ayı baslarıydı sokaga hava almaya cıkmiştimgünesin sıcaklıgını hıssetmek istiyordum birazyürüdüktensonra baktım baya yürümüsüm eve doğru yöneldim eve yaklastıkı birden kendimi yerde buldum o anda acı 1 firensesineyse 1de bktımkı ölumden dönmüsümsöför yanıma geldi ve ne oldugunu sord ben de anlamadıgımı söyledim neyse eve bırakacagını söyledi bende kabul ettim eve vardık ben tşk icin 1 kahve icip icmiyecegini sordum 1 raz nazlanarak kabuletti kavelerimizi ictikve benim sütun gıbı olan bacaklarıma bakıyordu ne o cok begendın galıba dedim evet c
Meraba sizlere 17 yaşındayken yaşadığım bi olayı anlatıcam.karşı daireye yeni komşular taşınmışlardı kısa sürede annemlerin komşu grubu bu yeni gelen hale ablayı aralarına aldılar.Bu hale abla gençliğinde koşuculuk yaptığı için harika bacaklara sahipti.kısacık kot şortlar giyerdi.sonra kocasıyla çocuk yapamadıklarını öğrendim çünkü kocası kısırmış.sonra bunlar bi çocuk edindiler.bi gün eve küçük s. ile geldi.yakası baya geniş bi tişört giymişti bide atlet vardı.çocuğu kollarından tutup yürütmek için eğilince göğüs uçları görünüyodu.işte o zaman dağıldım ve fantaziler kurmaya başladım.sonra bi
Ben oldukça yakışıklı, sarışın bir gencim ve O`na aşığım. Yani ilk erkek arkadaşıma... Bunu da özellikle onun okuması için yazıyorum. istanbul`dan İzmir`e gidecektim. Izmir`e gideceğim için çok mutluydum. Hem orayı çok seviyordum hem de onu görecektim. İlk büyük aşkımdı. Sevişmeyeli de öyle çok olmuştu ki gerçekten zor dayanıyordum. Onu inanılmaz arzuluyordum. Oldukça ateşli bir insanım. Onu görünce çarpılmışa döndüm. Hemen onun evine gittik. Kapıyı açarken heyecandan ve sabırsızlıktan ellerinin titrediğini görüyordum. Kapıyı kapar kapamaz beni duvara yasladı. Ben de onun dayanılmaz poposuna
| selam ben 33 yaşında evli bir erkeğim. bu hikayem bundan 2 ay önce olmuş bir olay,inşaat malzemesi satıyorum bulunduğum yerde bir komşum var esmer bir afet. onu dükkanı açtığım ilk gün keşfettim insana bir bakıyor sanki yiyip bitiriyor.onunla ilişkimiz ilk önce bakışmalarla gelişti ve yatağa kadar devam etti. bu bayan evli ve çocuğu yok.eşi ikinci evliliğini yapmış fakat ilk eşindende çocuğu yok ,neyse biz konumuza dönelim. kadın hemen yanımdaki binada 4. katta oturuyor. bu binanın 1 ci ve 2 ci katları boş. buluşmalarımız bu katlarda oluyor heyecanla onu bekliyorum. yine böyle bir gündü akş
Ben 19 yasındayım 1. 85 Boyundayım iyi bir fiziğe sahibim kardesim benden 2 yas küçük o yasda mükemmel biriydi küçük göğüslü iri kalçalıy tam bir fahişe neyse olaya gelelim. Bir gün okuldan dönmüştüm. Evde sadece kız kardesim vardı. Arkadaslarımla gelmistim, benim odaya gectik biraz oturduk. Sonra onlar gidince ben dus almak için banyoya girdim. Dus aldım cıktım odama geçtim. kız kardeşimin haberi yok olacak ki birden odaya daldı. Pardon deyip dısarıya cıkmak istedi. Ben söyle ne için geldin dedim. Oda kalem almak için dedi. Almasını söyledim ama gözü bendeydi. Sonra ne o beğendinmi dedim.
Esim memlekete ailesinin yanına tatile gitmişti bende bir ay sonra esimi almaya gidecektim. o sabah kapının zilinin çalınmasıyla yataktan kalkarak uykulu uykulu kapıyı açtım gelen di filizi içeriye davet ederek kapıyı kapattım ve filizle salona geçtik hayrola kızım bu saatte dediğim zaman filiz dayı saat bire geliyor demesin mi yapma ya ne uyumuşum dedim ve birden filizin gözlerinin altıma baktığını fark ettim ve kendime geldim uykulu olduğumdan üzerimde sadece ince bir kilotlan yatmış olduğumun farkında değildim sikimde dimdik bir vaziyette külotumu yırtacak şekildeydi ve filizde bunu görmüş
Merhaba ben aslı almanyada yaşıyorum burada doğup büyüdüm bir şirkette muhasebeci olarak çalışıyorum 1,80 boyunda sarışın bir bayanım o zamanlar lezbiyenliğe o kadar ilgi duymuyordum ama taki şirkette sekreter olarak çalışan sevgilim katrin sayesinde katrinle ilkin çok iyi dosttuk. her akşam iş çıkışı yürürdük beraberce bir akşam iş çıkışı yürüyorduk bana bu akşam bize gelsene dedi sana bir şey göstereceğim dedi bende merak edip kabul ettim evlerine gittik kapıyı annesi açtı anneside katrin gibi tam bir afetti anne kız ikiside 1,85 boylarında esmerlerdi onlarda alman değildi kanadalıydılar ne
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle

sikiş hikayeleri,sex hikayeleri,Porno hikayeler,teen porno izle